sonet zimowy

Przylażczka
Ziemia zmarznięta
przykryte białym zimnem i drzewa, i trawy
drżą zziębnięte ptaki,
niektóre już nigdy nie otworzą oczu
cały świat

mój świat

zamarzł, zastygł, śpi.
Czasu nie ma 😊

Re: sonet zimowy

Przylażczka
No i zapomniałabym
https://youtu.be/mFignhg7Jmw
Czasu nie ma 😊

Re: sonet zimowy

Sputnik
Ilokroć jestem przy Rozdrożu w Wawie myślę o Pracowni w Jazdowie w Wawie. Byłem dziś - myślałem 🥰
https://youtu.be/wBkL-eg2Dj8
Pozdrawiam 🤗

Re: sonet zimowy

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
Mialam wykupiony bilet na ich koncert w grudniu...Kiedy teraz?:( Pozdrawiam Kwiatku w Nowym Roku:)

Re: sonet zimowy

Przylażczka
MaryLou napisał/a
Mialam wykupiony bilet na ich koncert w grudniu...Kiedy teraz?:( Pozdrawiam Kwiatku w Nowym Roku:)
Teraz dopiero, jak się wszyscy zaszczepią. Co oni tak się czepili tych szczepionek? Zamiast pracować nad skutecznym lekiem. Dziękuję, Lwiczko, odwzajemniam:)
Czasu nie ma 😊

Re: sonet zimowy

Przylażczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
Jak kwitnąć
na zmarzniętej ziemi?
Jak pokazać swoje piękno,
zapach,