te bociany są już nudne!

Vaiana
zmieńcie to :))) może jakieś morze :)))))

Re: te bociany są już nudne!

da®®io
ten link na glównej powinnien tutaj zostac przynajmniej do wyklucia się małych-po co ci jakis obrazek?

Re: te bociany są już nudne!

Vaiana
Rzeczywiście, fascynacja podglądać zwierzęta jak się "kochają" i "robią" młode, czegoś komuś brakuje chyba :)))) nie powiem dosadniej z tym "kochaniem", bo damie nie wypada :))))

Re: te bociany są już nudne!

da®®io
juz sie tak nie zgarszaj tym ptasim " seksem " samice ptakow maja jajka bez udzialu samcow, "my" jestesmy potrzebni do ich zaplodnienia zeby byly male-ta obserwacja jest ciekawa-przeciez tutaj bedzie mozna obserwowac mechanizmy natury-wysiadywsnie, wykluwanie, wychow mlodych, nauka ich latania, karmienie, selekcja slabych, obrona gniazda przed atakiem drapieznikow i innych intruzow, zachowanie ptakow w przypadku  burzy, ulewy czy wichury-to wszystko jest warte tego zeby ten link wisial tutaj dlugo

Re: te bociany są już nudne!

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Vaiana
Ana..a tak kochasz miłosc,a tu zonk...Morze mam u siebie,a Ty po prostu wybierz sie nad Adriatyk,tam masz blizej:)) ja z dalekiej polnocy a za 10 dni tam sie wybieram:))) co ci stoi na przeszkodzie...? Obrazek z morzem to erzatz,a on line bocki to piekny akt przyrody:)))

Re: te bociany są już nudne!

Vaiana
co "pukanie" ptaków czy zwierząt  - oryginalne słownictwo darka, oraz ich podglądanie ma wspólnego z miłością??? lwiczko, bo zwątpię w ciebie :))) to jest wręcz obrzydliwe takie podglądanie :((((

Re: te bociany są już nudne!

da®®io
ty Ana, jednak jestes moherka, niektorych z was rzeczywiscie ten berecik uciska-ornitologia to dziedzina zajmująca sie zyciem ptakow i my wlasnie to tutaj robimy, a slowo puknac uzylem specjalnie zeby bylo zabawnie, ale ciebie o to skwasniala i zgorzkniala kobieto nie podejrzewam-czepiasz sie wszystkiego co wykracza po za twoje horyzonty

Re: te bociany są już nudne!

Vaiana
ty darek kolejnym postem potwierdzasz że nie powinieneś być moderatorem a co dopiero dżentelmenem - powinnam zgłosić ten post do administracji że narusza któryś tam pkt regulaminu - ale niech zostanie, albowiem po raz setny i więcej potwierdza moje celne zdanie.
12