tego psudo " kabareciarza " należy bojkotować

tego psudo " kabareciarza " należy bojkotować

to jest pisior którego ostatnia " twórczość " ociera się o polityczną szyderę z opozycji- on stał się klonem Pietrzaka i wyznawcą " religii smoleńskiej "

Re: tego psudo " kabareciarza " należy bojkotować

takim żenującym " kabareciarzom " jak on - nie dawajcie zarobić  bo to nie jest śmieszne
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Ryszard_Makowski

Re: tego psudo " kabareciarza " należy bojkotować

da®®io
" artysta " ten nazwając świecki pogrzeb Kory  " czarną mszą " pokazał swoją szyderczą i nienawistną do innych postaw światopogladowych twarz pisiora

Re: tego psudo " kabareciarza " należy bojkotować

da®®io
wygląda na to, że koła katolickie nie darują Korze, że w ostatnich chwilach nie przyjęła sakramentów i bez nich wymknęła się " tradycji "

Re: tego psudo " kabareciarza " należy bojkotować

Ryo2
Dla mnie to jakaś kompletnie randomowa postać ale szczerze pisząc to nie popieram bojkotów.  Rozumiem że gość gada jak oszołom ale bojkoty to własnie taki PiSowski styl.  Pamietam jak kiedyś PiSiaki bojkotowali Superstację a Superstacja w odpowiedzi wrzuciła pasek informacyjny: "Dziś jest (tu wstaw odpowiednią liczbę) dzień bojkotowania Superstacji przez PiS". Zawsze mnie ten napis zdrowo bawił ;)

Re: tego psudo " kabareciarza " należy bojkotować

da®®io
on jest znany z dawnego kabaretu OT.TO, ale mnie on się nie podobał

Re: tego psudo " kabareciarza " należy bojkotować

Czytałam te jego komentarze:/...krytykują pogrzeb...wypowiedz Wojtka manna...a dziś księża się kłócą na ten temat!...co za paranoja?...mój dziadek tez był w urnie...
Pochowany naście lat temu i to na wsi!...I nie było jakiś durnych reakcji... jak sobie przypomnę...

Re: tego psudo " kabareciarza " należy bojkotować

Kpt.Wojtek
A ja bym to zostawil. Byli kabareciarze jak Pietrzak - kiedys - za komuny i chwala im za wtedy.
Dzis ze swoimi tekstami bywaja posmiewiskiem publicznosci, przyklad: Opole.
Sa kabareciarze, ktorzy wyplywaja na fali obecnej wladzy, ale ich ogladalnosc i poziom jest... jak ta wladza, krora ich wystawia na scene.