ten mikołaj mnie wkurza

Re: ten mikołaj mnie wkurza

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica
czarownica napisał/a
Już dobrze ale nie bardzo dobrze

Poproszę w takim razie o dalsze  cenne wskazówki ;)

Re: ten mikołaj mnie wkurza

sputnik
Ktoś Ciebie chciał wywieźć na taczce? :)

Re: ten mikołaj mnie wkurza

sputnik
http://tiny.pl/gddm5
Tak to wygląda :)

Re: ten mikołaj mnie wkurza

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
sputnik napisał/a
Ktoś Ciebie chciał wywieźć na taczce? :)

Mnie czy świętego Mikołaja? :)