to była wojenka domowa marsjańskiego plemienia

to była wojenka domowa marsjańskiego plemienia

da®®io
miało być miło ale zależy dla kogo? Atlantyda stała się blogiem obsesjonisty lothara, puszką konserwową illuma, szowinistycznym śląskim bida szybem drapaka i przedszkolem Imperatorki

Re: to była wojenka domowa marsjańskiego plemienia

Lwiczka9
Darku. Celna diagnoza. Nie lej juz łez. Ale rozumiem:) Chyba zes tam sie gdzies zakochał w kims po drodze,bym zrozumiala..

Re: to była wojenka domowa marsjańskiego plemienia

na zakochanie się juz jestem za stary, ale nie lubię rozczarowań w kazdej dziedzinie, źle je znoszę, a ta rzeczywistość co rusz przynosi mi takie stany emocjonalne

Re: to była wojenka domowa marsjańskiego plemienia

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Watpie ze sie zakochal...atakowali go na maksa...ta usuwala wypowiedzi itd...no i ktoregos dnia Ma sie dosc bo ile tak mozna?...