w Łodzi powstał nowy obiekt sportowy, czyli stadion żużlowy

Re: w Łodzi powstał nowy obiekt sportowy, czyli stadion żużlowy

a to zwycięski zespół Australii

34 pkt. KANGURY - Australia
30 pkt. WILKI - Rosja
23 pkt. ORŁY - Polska
15 pkt. WIKINGOWIE - Dania

Re: w Łodzi powstał nowy obiekt sportowy, czyli stadion żużlowy

no i minął rok i znów na stadionie Orła uczestniczyłem w tym emocjonującym i widowiskowym żuzlowym Pucharze Narodów ktory to wygrała polska drużyna złożona z zawodnikow Orzeł Łódź a w innych drużynach Australii, Niemiec, i Dani także występowali zawodnicy ktorzy są aktualni lub kiedys reprezentowali barwy tego żuzlowego klubu

a to parada motorowa na otwarcie tych żuzlowych zawodów

Re: w Łodzi powstał nowy obiekt sportowy, czyli stadion żużlowy

da®®io
no i 2 tygodnie temu po raz trzeci uczestniczyłem na tym żuzlowym turnieju na stadionie Orła Łódź - polubiłem tę imprezę i tą żużlową atmosferę bo fajnie ogląda się z trybun te wyścigi - Polska drużyna była dopiero trzecia, ale emocji było co nie miara
12