w Łodzi w Atlas Arenie

odbył się koncert legendarnego zespołu - glam-hard rock KISS ale ... ja niestety na nim nie byłem :(((((((

Re: w Łodzi w Atlas Arenie

da®®io
jednak w związku z tym wydarzeniem spróbuję rozwinąć ten wątek dotyczący tego lubianego przezemnie zespołu.
ps. może ktoś wklei z tubki jakieś utwory KISS bo mi ta operacja jakoś nie wychodzi

Re: w Łodzi w Atlas Arenie

z oryginalnego składu zespolu występuje jeszcze 2 wykonawców:
Paul Stanley – gitara rytmiczna, wokal (od 1973) w masce Gwiezdnego Dziecka oraz
Gene Simmons – gitara basowa, wokal (od 1973) prezenuje się w postaci Demona
KISS nagrał 20 albumów-Ostatnią ich płytą był Monster z 2012 r.

Re: w Łodzi w Atlas Arenie

Cechami charakterystycznymi wizerunku
scenicznego grupy były i pozostają: makijaż,
kostiumy oraz pokazy pirotechniczne. Na scenie
Kiss używa wysięgników hydraulicznych ...
 tworząc niezapomniane widowiska
ps. chciałem wrzucić kilka fotek ale powstrzymałem się biorąc pod uwagę ostrzezenia o prawach autorskich

Re: w Łodzi w Atlas Arenie

Re: w Łodzi w Atlas Arenie

wczoraj w środę w Atlas Arena wystąpił zespół Deep Purple - niestety ja wielki ich miłośnik od 45 lat na tym koncercie nie byłem - podobno dali czadu, ale moim zdaniem czas tej legendy rocka już przeminął - wolę naprawdę obejrzeć i posluchać ich dokonań z lat 70-tych niz tych z ostatnich kilku lat - Niestety, ale wspólcześni Purple przypominają Rolling Stones - tacy już prawie 80 letni dinozaurowie zatrzymani w czasie - w czasie gdy trwał koncert, ja u siebie w domu  przesluchalem sobie zestaw nagrań Deep Purple z lat 1969-1975

Re: w Łodzi w Atlas Arenie

Drapak
No i dobrze. Mój kolega też jest ich zagorzałym fanem kilka lat temu był na jak to ogłaszali POŻEGNALNYM koncercie POŻEGNALNEJ trasy kupił sobie bilet  w loży żeby wszystko mieć jak na talerzu no i .... Minęło kilka lat i co znowu ,,pożegnalny koncert" Musze mu zadzwonić pewnie się zagotuje. Teraz liczy się tylko kasa dojenie ludzi a te zespoły 80 latków to smutek i żenada.

Re: w Łodzi w Atlas Arenie

da®®io
ten koncert miał się odbyć w tamtym roku ale covid to uniemożliwił, wiec przyjechali teraz - z młodszym o wiele lata nieznanym dla mnie rezerwowym irlandzkim gitarzystą zamiast Morse'a który chyba nie pasował do stylu tych Purpli - jeszcze na dodatek zespołem towarzyszącym na tej trasie " Woosh " był zespół jeszcze starszych " seniorów od DP -Jeferson Starship grający w stylu amerykańskiego blues rocka