w poznańskim ZOO padła żyrafa

da®®io
prawdopodobnie przyczyną tego przykrego faktu było dokarmianie nieodpowiednimi przekąskami zwierzęcia przez odwiedzających ten ogród zologiczny

Re: w poznańskim ZOO padła żyrafa

Re: w poznańskim ZOO padła żyrafa

da®®io
i taka prosta zagadka - żyrafa ma taką piękną dlugą szyję więc ile jest u niej kręgów szyjnych?

Re: w poznańskim ZOO padła żyrafa

i taka prosta zagadka - żyrafa ma taką piękną dlugą szyję więc ile jest u niej kręgów szyjnych?
Pamiętam ze szkoły — tyle samo, co u człowieka ;)

Re: w poznańskim ZOO padła żyrafa

Anna.
Na temat dożywiania nie będę się wypowiać bo sama nie raz złamałam zakaz, co prawda nie w zoo, ale jednak. Piękne zwierzę. Miałam też możliwość ogladać je zanurzone w basenie, w oczekiwaniu na plastynację.

Re: w poznańskim ZOO padła żyrafa

da®®io
ta plastynacja brzmi nieco horrorystycznie -i przyznam się, ze nie znałem tego określenia

Re: w poznańskim ZOO padła żyrafa

Anna.
To nie horror, przynajmniej dla mnie, byłam dwukrotnie na wystawie i raz w pracowni. Wpisz w google von Hagens lub plastynacja bo nie potrafię skopiować strony.

Re: w poznańskim ZOO padła żyrafa

da®®io
ale ja juz wiem że to jest " odciąganie wody ze zwlok " i dlatego wspomniałem o horrorze
12