we Francji rozgrywa się 105 Wyscig Kolarski Tour de France

Re: Dzisiaj we Francji rozpoczyna się 105 Wyscig Kolarski Tour de France

da®®io
no to masz widoczek z Pirenejow

Re: Dzisiaj we Francji rozpoczyna się 105 Wyscig Kolarski Tour de France

Ryo2
Nice widoczek a z kolei to Carcasonne to mi trochę Mirmiłowo ze starych komiksów Christy przypomina

Re: Dzisiaj we Francji rozpoczyna się 105 Wyscig Kolarski Tour de France

dzisiaj po " czasowce " jest praktycznie koniec tego wyscigu - Kwiato pojechał jak burza i zajął 4 lokatę- Lidera utrzymał Thomas- w niedzielę pozegnalny etap "paryski"

Re: Dzisiaj we Francji rozpoczyna się 105 Wyscig Kolarski Tour de France

dzisiaj koniec tego Wyscigu Tour de France 2018 - etap finałowy będzie się rozgrywał na ulicach Paryża
-ogladajcie ok.godz.17:30  Eurosport

Re: Dzisiaj we Francji rozpoczyna się 105 Wyscig Kolarski Tour de France

trasa tego ostatniego etapu będzie przebiegac po centrum Paryza na kilkukilometrowych rundach wokół
 Łuku Triumfalnego na Placu Gwiazdy

Re: Dzisiaj we Francji rozpoczyna się 105 Wyscig Kolarski Tour de France

105 wyscig Tour de France 2018 zakończony
- etap paryski wygrał sprinter norweski Kristoff
- najaktywniejszym został Slowak Sagan
- najlepszym góralem jest Francuz Alaphilippe
- TRIMFATOREM TEJ IMPREZY ZOSTAŁ
WALIJCZYK THOMAS
Polacy pojechali nieco ponizej oczekiwań

Re: Dzisiaj we Francji rozpoczyna się 105 Wyscig Kolarski Tour de France

Lwiczka9
Dzieki Darku za relacje...zagladałam..mniej pisze,bo..robot mnie wk...a.,.chyba sie zaloguje...Szybko ten lipiec i Tour zminal...lato w polowie...Dzis zerkalam na Paryz...:) Pozdrawiam!