wiecie dlaczego szuwar trzyma te bocki*?

classic Klasyczny list Lista threaded W膮tki
5 wiadomo艣ci Opcje
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

wiecie dlaczego szuwar trzyma te bocki*?

prawak jakich ma艂o
bo tam jest rejestrator IP ale was robi w trabe 馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: wiecie dlaczego szuwar trzyma te bocki*?

znam go
To prawda. On od dawna stosuje r贸偶ne techniki inwigilacyjne. Szpiclowanie ludzi ma we krwi.
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: wiecie dlaczego szuwar trzyma te bocki*?

kruczoczarna.
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez prawak jakich ma艂o
A ja si臋 zastanawiam dlaczego Szuwarek toleruje  takie g艂upie prowokacyjne wpisy jak Twoje.
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: wiecie dlaczego szuwar trzyma te bocki*?

Ryo2
Tylko przelotem. napisa艂/a
A ja si臋 zastanawiam dlaczego Szuwarek toleruje  takie g艂upie prowokacyjne wpisy jak Twoje.
C贸偶 , istnieje opcja zablokowania nielogowanych . Tyle 偶e wtedy przyblokowano by r贸wnie偶 Ciebie (i paru innych kt贸rych szkoda blokowa膰).  Czyli koszty nie s膮 tego warte a te gamonie nie s膮 specjalnie dokuczliwe. Obstawiam ze to o to chodzi  :)
gotowanie-emotikon-ruchomy-obrazek-0007
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: wiecie dlaczego szuwar trzyma te bocki*?

kruczoczarna.
Racja,kiedy艣 si臋 zaloguje ale jeszcze nie teraz.