wiecie, że nie lubię gdy mi się "rozłazi" wątek

wiecie, ze nie lubie gdy mi się "rozłazi" wątek

hieno, tworzę wątki bo liczę na zainteresowanie, a jesli takiego nie ma to sobie na nich gadam- proste

Re: wiecie, ze nie lubie gdy mi się " rozłazi " wątek

hiena
Ty mnie napewno nie musisz zabawiac...co do wątków to po co tyle produkować...
jak i tak nie maja zainteresowania?...to lepiej pomyśleć i stworzyć taki ze będzie zainteresowanie...

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

Odpowiedział mi coś...ale jak woli monologi? to proszę bardzo...mi nie pasuje to ze ostatnio...w wątku o starzeniu kręcił nosem ze co to za temat?...i pousuwał moje komenty i Anny...a temat oczywiście padł...

wiecie, ze nie lubie gdy mi się " rozłazi " wątek

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
wcale nie uwazam, ze ich jest az tak dużo, poprostu sa bardziej widoczne bo autorstwa innych osób jest mniej - a w dodatku ja w przeciwienstwie do lotha odswiezam swoje wątki - we widzewskim pisze regularnie co tydzień - inne tez staram się aktualizowac - wiec nie gadaj ze ich jest tutaj takie zatrzęsienie - ja wam nie truje o zupie rybnej, czy o duchach w lesie, albo innych bzdetach- moje tematy są konkretne

nie lubię gdy mi się " rozłazi " wątek

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hieno, robisz sie meczaca i nierozumna - troll mnie obraził wiec wylecial, a ze przeplotlas sie z nim i mną to tez cie chwycilo - marudzilas ze boli cie bycie w koszu to cie wyciagnalem i skonczmy juz to pierdzielenie - zglos sie do szuwara na moderatorke to poznasz dylematy co robic z trollami i czy tak latwo wszystkich zadowolic i tyle w temacie

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

hiena
No już nie przekręcaj...ja nie prosiłam o wyciągnięcie moich wpisów...tylko Anna to napisała!...nie będę z tobą dyskutować bo to ty jestes powoli męczący...baw się sam!...

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

hieno, jeżysz mnie-temat " z grzywa " nadal masz wiec pisz w nim - moze przyciagniesz autora - robisz jakies fochy ktore kwaszą atmosferę bo to co pisałas z mlodym - pewnie z illumem to nie mialo zadnej wartosci - 2 zdania bzdecenia o niczym a ty robisz z tego aferę

nie lubię gdy mi się " rozłazi " wątek

szuwar ma racje, za duzo Ci się tłumacze - celem mojej interwencji bylo spacyfikowanie trolla mlodego i to osiagnąłem - na przyszlosc bedziesz wiedziała jakie skutki niesie rozmowa z trollami atakującymi niewybrednie " moderatora "
12