wiek XVII " co nam obca przemoc wzięła szablą odbierzemy "

Re: wiek XVII " co nam obca przemoc wzięła szablą odbierzemy "

MaryLou
Rzeczywiscie nie otwieraja sie,tzn.otwieraja,ale dalej pustka. Dzieki Darek,ze przypomniales nasza polska mentalnosc:( Choc nie ma sie z czego cieszyc:( Marze o tym,zebym dozyla spokojnej starosci bez wojny.  Bo dzieci to nie wiem czy doczekaja...//// Choc ponoc te nasze polskie pokojowe czasy to przeciez tez...wojna...Nienasz aktualny prezydent przeorał Polske na pól. Dobrze  mu poszlo//// Polski Benito Mussolini.

Re: wiek XVII " co nam obca przemoc wzięła szablą odbierzemy "

da®®io
Lw. jesli zaciekawiły Cię te konflikty to możesz taki tytuł z linka wkleic do wyszukiwarki google i wtedy przniesiesz się do tej strony z Wikipedii którą podaję - być może takie uszkadzanie linka jest zamierzone żeby nie nadużywać przeklejania bo co raz częsciej spotykam się z taką blokadą linków z wiki

Re: wiek XVII " co nam obca przemoc wzięła szablą odbierzemy "

da®®io
ps. usunąłem z linkow ten ostatni odcięty znak ) skoro byl nieaktywny i teraz wyglada to lepiej bo  wszystko się zsunęło zajmując mniej miejsca

Re: wiek XVII " co nam obca przemoc wzięła szablą odbierzemy "

MaryLou
Tak,sprawdzilam,juz sie wyswietlaja,choc nie wszystkie,niemniej dziekuje,jutro poczytam:) Dobrej nocki!
https://www.youtube.com/watch?v=gGLHT74VnA4

Re: wiek XVII " co nam obca przemoc wzięła szablą odbierzemy "

Sputnik phone
Najlepszy wróg to niezidentyfikowany :) Tajemniczy 'UKŁAD'! Nie ma partnera do potyczki! Jest wróg! W imię zasady "kto nie z Mieciem tego zmieciem". Wielokrotnie pisałem na innych forach, że gram w szachy, tenisa. Obecna władza wywraca bez pardonu stolik z szachownicą i rujnuje kort gumofilcami. Pozdrawiam zdrowy rozsądek :)
12