8 marca - Dzień Kobiet - Najserdeczniejsze Życzenia

8 marca - Dzień Kobiet - Najserdeczniejsze Życzenia

Drogie panie, koleżanki, siostry!

Kwiatów Wam nie dam,
mimo szczerych chęci.
Przygotowałem piosenki,
które zostaną w pamięci ;)

Re: 8 marca - Dzień Kobiet - Najserdeczniejsze Życzenia

"Dla uroczych pań - Michaił Szufutinski"

Re: 8 marca - Dzień Kobiet - Najserdeczniejsze Życzenia

"Pani w czerwonym - Chris de burgh"

"Jagoda, Malina - Wiaczesław Dobrynin z wnuczką Sonią"

Re: 8 marca - Dzień Kobiet - Najserdeczniejsze Życzenia

"The Pretty Reckless - Heaven Knows"

"Closer to Fine - Indigo Girls"

Re: 8 marca - Dzień Kobiet - Najserdeczniejsze Życzenia

Aneta Wadowska -  "Załatwimy was miłością"

"Mary J. Blige - Just Fine"

Re: 8 marca - Dzień Kobiet - Najserdeczniejsze Życzenia

Albo niech będą też kwiaty:

Re: 8 marca - Dzień Kobiet - Najserdeczniejsze Życzenia

Wszystkiego cudownego 😍 https://youtu.be/Hz4FNgfr1FY

Re: 8 marca - Dzień Kobiet - Najserdeczniejsze Życzenia

No ale jak? kwiaty musza byc...Brawo za zreflektowanie sie:))))
Dziekuje Szuwarku,hmm..piekne tulipany.....dac sie załatwic miłoscia? czemu nie:)))
Dobrego dnia Chłopaku...Ponos dzis swe dziewczyny na rencach:)
Pozwol,ze muze przeslucham wkrótce/juz widze,ze super/,teraz mysle,czym ugoscic chlopakow...Czyli..dzien jak codzien?...No nie...spaghetii niech gotuja,chetnie zjem:))))
12