A czemu ten Wilk tak wyje?

Re: A czemu ten Wilk tak wyje?

rozalka
To może i ja powinnam zacząć wyć, zamiast pić kawę- na ciśnienie:)

Re: A czemu ten Wilk tak wyje?

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Pchły lub mole go gryzą zapewne:)

Re: A czemu ten Wilk tak wyje?

rozalka
Sam jesteś głuptas, Wojtek:) Serce się nie myli:)

Re: A czemu ten Wilk tak wyje?

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
Kawy nie piję od miesiąca i nie widzę różnicy :)

Re: A czemu ten Wilk tak wyje?

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Wolę zwykłe metody :)
https://youtu.be/dUcWiRwtUxw

Re: A czemu ten Wilk tak wyje?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
rozalka napisał/a
To może i ja powinnam zacząć wyć, zamiast pić kawę- na ciśnienie:)
My kobietki jak trzeba to potrafimy ciśnienie podnieść bez kawusi Rozalko he he...

Re: A czemu ten Wilk tak wyje?

rozalka
Święte słowa, Kawusiu:)
Właśnie się przymierzam:)

Re: A czemu ten Wilk tak wyje?

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Gratuluję:) Chyba bym nie dała rady zwlec się z łóżka:)
1234