A czemu ten Wilk tak wyje?

Re: A czemu ten Wilk tak wyje?

dziewczyna z perłami napisał/a
Wilki nie żyją samotnie.  Zamknięcie forum to szansa raczej niż problem.
Wilczyca znajduje się na "Bo kochamy się"-Verba.  Obraz na okładce jest rozszerzeniem perspektywy ukrytej (tutaj) za zasłoną.
No tak, wilki to stadne zwierzęta, ale czasami jakiś wilk odłącza się od stada, jest przez stado wykluczony - bo jest stary, chory, lub jest młody, ale przegrał walkę o dominację z innym samcem alfa - szuka nowego stada itp. Nie wiem czy tak jest akurat wśród wilków, ale tak jakoś sobie wyobrażam ogólnie zwierzęta żyjące w stadzie. Wątpię, żeby dzikie, stadne zwierzęta troszczyły się o słabych, chorych lub starych (to tak poza tematem).

PS. Masz rację, nie jesteśmy wilkami i dlatego tak się kochamy — nikogo nie wykluczamy ze stada i pragniemy być razem ;)

Re: A czemu ten Wilk tak wyje?

Kawusia
szuw napisał/a
[...]

Oj z tym kochaniem się i wykluczaniem ze stada to ja już pamiętam Twoje walki z Wojtkiem na starym forum,i z niektórymi bywalcami he he ...No cóż przyjmijmy jednak że panowie będą dla siebie mili i na prośbę Any nie będzie ubliżania ,ale dyskusja prowadząca do ciekawych wniosków.Teraz tak myślę może faktycznie ten regulamin to nie głupi pomysł....Zwłaszcza jak patrzę na te wilki.

Re: A czemu ten Wilk tak wyje?

dziewczyna z perłami
Szuwarku, kiedy się kochamy pragniemy być razem, a kiedy kochamy bardziej siebie pragniemy nie być razem.
Nasza świadomość jest ponad wilczą naturę.

Re: A czemu ten Wilk tak wyje?

dziewczyna z perłami
Wilcza pełnia...No, no...
Teraz.