A jak by tak zrobić nowe forum? Kto powinien być adminem i moderatorami?

A jak by tak zrobić nowe forum? Kto powinien być adminem i moderatorami?

Re: A jak by tak zrobić nowe forum? Kto powinien być adminem i moderatorami?

Wspomnienie

Re: A jak by tak zrobić nowe forum? Kto powinien być adminem i moderatorami?

Dzień dobry :) Oczywiście, że możesz to zrobić ale nie o to mi chodziło. Ludzie się znowu podzielą i skutek będzie odwrotny do zamierzonego i zamiast więcej będzie ludzi  mniej :/  No tak chciałam dobrze a wyszło jak zwykle ...

Re: A jak by tak zrobić nowe forum? Kto powinien być adminem i moderatorami?

Honey
No to niech Cię nie kusi bo i ja bym odmówiła.