A może to szczęśliwa gwiazda?

Re: A może to szczęśliwa gwiazda?

Nieznajoma napisał/a
Hejka Łobuzy :)
Miło jest widzieć czytać Was po latach.
Buziaki Serdecznie pozdrawiam

Taka jedna
Witaj, witaj Nieznajoma, ciekawe coś Ty za jena, Pozdrawiam

Re: A może to szczęśliwa gwiazda?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami we włosach
dziewczyna z perłami we włosach napisał/a
Nie stać w miejscu. Aktywność ponad bierność, a trening czyni mistrza.
Moim zdaniem tak czy tak idziemy tam, gdzie możemy się zrealizować. Albo doskonali się się talenty albo nadrabia braki, które są wystarczająco ważne dla nas, aby się nimi zająć. Szuw_  coś mi uświadomiłeś. Pozdrawiam cię serdecznie
Zgadzam się, ale od czasu do czasu warto tak jak w piosence poniżej ;)

Re: A może to szczęśliwa gwiazda?

Tosia
Jak co za jedna Marsjanka z kosmosu ;)A gdzie jest reszta Łobuzow? Pozdrawiam

Re: A może to szczęśliwa gwiazda?

Tosia
Jak to co za jedna? Marsjanka z kosmosu ;)A gdzie jest reszta ekipy? Pozdrawiam

Re: A może to szczęśliwa gwiazda?

Tosia napisał/a
Jak to co za jedna? Marsjanka z kosmosu ;)A gdzie jest reszta ekipy? Pozdrawiam

Cześć Tosia, ładny nick

Reszta ekipy wyjechała w podróż międzygalaktyczną, a właściwie wyleciała, Pozdrawiam :)

Re: A może to szczęśliwa gwiazda?

dziewczyna z perłami we włosach
Właśnie tak. Z niczym nie powinno się przesadzać. Urlop najlepiej smakuje po intensywnej pracy a praca po przerwie i nic nie robieniu. W piosence są elementy słodkiego lenistwa, które można bardziej zapamiętać niż czas aktywności.  Właściwie to czasy, w których świetnie bawiliśmy się, robiliśmy głupie rzeczy, albo byliśmy zakochani itp. zapamiętujemy bardziej i  wspominamy częściej niż pracę i  wyzwania. Poza pracą, która sama w sobie jest porywająca, bo ona przynosi przyjaciół i masę innych okoliczności do przeżywania przyjemności.

Trudno się nie zgodzić, wszystko co napisałaś to prawda :)

Re: A może to szczęśliwa gwiazda?

dziewczyna z perłami we włosach
Za bardzo się postarałam?
123