A może to szczęśliwa gwiazda?

Re: A może to szczęśliwa gwiazda?

dziewczyna z perłami we włosach napisał/a
Za bardzo się postarałam?

Hmm... zawsze się starasz i nie schodzisz poniżej pewnej normy ;)

Re: A może to szczęśliwa gwiazda?

markus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami we włosach
Mi się śni piękna, wielka, elegancka łazienka, a na razie mam małe "gówienko". Ale i tak je kocham :) Właśnie ją remontować będziemy i myślę czy nie zastosować tych porad http://kobietyn.eu/pytacie-nas-o-aranzacje-malej-lazienki-dzis-odpowiadamy-na-wasze-e-maile/

Re: A może to szczęśliwa gwiazda?

Tosia
Szuwarku malujesz? to korzystaj z tego talentu Dziewczyna z perłami ma racje.Ja tez Tobie zycze mnostwo sukcesow.

ps.Wy Hudoznik ile net narysujtie moj portret :)

Milego wieczoru:)

Re: A może to szczęśliwa gwiazda?

dziewczyna z perłami we włosach

Re: A może to szczęśliwa gwiazda?

dziewczyna z perłami we włosach napisał/a
Miałam sen, że mnie zaatakowałeś. Trochę oberwałam. To na miecze czy buławy?

To wolę już spokojną walkę na słowa, albo chociaż na poduszki

Re: A może to szczęśliwa gwiazda?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Tosia
Tosia napisał/a
Szuwarku malujesz? to korzystaj z tego talentu Dziewczyna z perłami ma racje.Ja tez Tobie zycze mnostwo sukcesow.

ps.Wy Hudoznik ile net narysujtie moj portret :)

Milego wieczoru:)

Dziękuję  ale obrazy maluję niestety tylko w swojej wyobraźni.  Chociaż gdy sięgnę pamięcią wstecz, to na lekcjach plastyki odnosiłem całkiem spore sukcesy ;)