A może to szczęśliwa gwiazda?

dziewczyna z perłami we włosach
Miałam sen, w którym byłam na pokazie twoich obrazów. To wydarzenie niosło  duże sukcesy. Szuw_ sen wskazywał, abyś rozwijał i korzystał z tego talentu.
Ps.Moje sny czasami się pięknie sprawdzają. Kiedyś udało mi się przepowiedzieć komuś spektakularny sukces, więc...?
korzystaj z dobrej fali.

Re: A może to szczęśliwa gwiazda?

Cześć, dziękuję. To piękny sen i motywujący do działania, pozytywny post.  Rozwijać swoje talenty i tworzyć (cokolwiek, byle się rozwijać). Nie marnować czasu, nie spalać się w Internecie. Bardzo dobra i mądra myśl.
Całkiem niedawno trafiłem na taki obrazek:

obrazek z serwisu jbzd.pl

Wtedy właśnie o tym pomyślałem. Czy ja muszę udowadniać wszystkich swoje rację w Internecie? Nie, najwyższy czas zająć się czymś pożytecznym. Lubie Cię, masz fajne sny i ciekawie piszesz, Pozdrawiam :)

Re: A może to szczęśliwa gwiazda?

dziewczyna z perłami we włosach
Cześć. W tym śnie był jeden z twoich nicków (ten zamyślony, zadumany). Nagle się ożywił i rysował. Był w fali pięknej złotej energii. Chyba nie chodzi o to, aby robić wszystko jedno co, ale coś szczególnego. Mnie kojarzy się to z talentem.
Złoty kolor to samoakceptacja, radość, zadowolenie, pochwalenie się czymś, duma, sukces, sława i bogactwo. Czego ci życzę.
Ilustracja, którą zamieściłeś rozbawiła mnie. Zapamiętam  sobie i będę przypominać zawsze wtedy, gdy się rozkręcę na dyskutowanie... np. gdy trzeba iść spać.
Może dlatego, że cię lubię to tak mi się przyśniłeś? Mam dobra intuicję, więc nie przegap szansy. Pozdrawiam.

Re: A może to szczęśliwa gwiazda?

Cześć, chyba lepiej robić cokolwiek, byle tylko się rozwijać i nie stać w miejscu. Nie każdy musi odnosić spektakularne sukcesy, one są tylko dla nielicznych. Warto cieszyć się tymi małymi sukcesikami, które osiągamy każdego dnia. Dlatego przekazuję Tobie część z wyśnionych mi sukcesów. Myślę, że trafiły w dobre ręce. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za pozytywną energię :)

Re: A może to szczęśliwa gwiazda?

dziewczyna z perłami we włosach
Myślę, że rozwijamy się cały czas nie tylko przez robienie czegoś, ale bycie tym, kim chcielibyśmy być. Mnie osobiście nie jest wszystko jedno, co robię i kiedy to robię. Uważam, że jest właściwy moment albo nie ten czas. Nie namawiam do "kupowania mojego świata", możesz robić cokolwiek co tym nie jest. Zostawiam pozytywne życzenia. Osiąganie małych sukcesów każdego dnia to bardzo fajna droga, uczy spostrzegawczości, uważności i pełnej relacji z innymi. Ale u ciebie może to wyglądać inaczej. Pozdrawiam

Re: A może to szczęśliwa gwiazda?

Też nie jest mi obojętne co robię i kiedy robię. Bardziej miałem na myśli to, że lepiej robić "coś", niż nie robić nic. To jak z uprawianiem sportu. Nie ważne co ćwiczysz, jakie wykonujesz ćwiczenia.  Ważniejsze jest to, żebyś ćwiczył systematycznie, wtedy osiągniesz jakieś efekty  Pozdrawiam :)

Re: A może to szczęśliwa gwiazda?

Nieznajoma
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami we włosach
Hejka Łobuzy :)
Miło jest widzieć czytać Was po latach.
Buziaki Serdecznie pozdrawiam

Taka jedna

Re: A może to szczęśliwa gwiazda?

dziewczyna z perłami we włosach
Nie stać w miejscu. Aktywność ponad bierność, a trening czyni mistrza.
Moim zdaniem tak czy tak idziemy tam, gdzie możemy się zrealizować. Albo doskonali się się talenty albo nadrabia braki, które są wystarczająco ważne dla nas, aby się nimi zająć. Szuw_  coś mi uświadomiłeś. Pozdrawiam cię serdecznie

123