A ostatni będą pierwszymi, a pierwsi ostatnimi... ;)

A ostatni będą pierwszymi, a pierwsi ostatnimi... ;)

A ostatni będą pierwszymi, a pierwsi ostatnimi...

W roli ulicznych łobuzów (dresiarzy) - Drapak i Amigo:

W roli Łódzkiego, pozytywnego kosmity - Darrio ;)

Tak mi się skojarzyło (z przymrużeniem  oka)...
Darrio, tylko z dystansem podejdź do tego materiału...

Drapak napisał/a
[...]"No i pozwól sobie zwrócić uwagę, zachowuj się kulturalnie to nie chlew szuwara" :)
A swoją drogą "kulturalny Drapak" to fajny oksymoron ;)

PS. A kim jest ta kosmitka z filmu?

Re: A ostatni będą pierwszymi, a pierwsi ostatnimi... ;)

Nie warto zajmowac sie [] Szuwarku. I rozpowszechniac ich glupoty. Wazniejsze jest dzisiejsze wydarzenie czyli wykrycie platnych trolli w Ministerstwie Sprawiedliwosci Rzeczpospolitej,którzy szerzyli hejt wobec sędziow polskich w tym prezesa Ustitii prof.Markiewicza. To rozumiem,ze jest wiadomosc dnia, czego juz dawno podejrzewalismy. Hejterzy atlantyccy sa tylko cieniasami na odludziu...kto tam ich czyta... ////// Chyba tylko...my;)))))))))Pozdrowionka!

Re: A ostatni będą pierwszymi, a pierwsi ostatnimi... ;)

Anna.
Premier uważa, że podanie się do dymisji sędziego Piebiaka kończy temat, a dziś kolejna publikacja i kolejny zaangażowany sędzia...Iwaniec.
Popierający "dobrą zmianę" nie widzą w tej aferze niczego szczególnego, uważają że każda władza używa takich metod w walce politycznej....pora umierać.

Re: A ostatni będą pierwszymi, a pierwsi ostatnimi... ;)

Mary Lou
Ten post był aktualizowany .
Hej Anno... Stare sztuczki polityczne czyli nic nowego u pisiakow.Skoro nawet sedzina Piwnik ma pytania do Ziobry.. No cóż chcieli niektórzy mieć Hameryke to to też zniesiemy.. Przyjedzie zaraz Trampek i powie z mownicy że on ma to ma u siebie i nie się o przejmować. Ze to ok. Przecież on podobnie jak PIS wygrał wybory trollami..
Myślę że rozwalanie Polski się kończy.. Nawet zaborcy tak nie podzielil narodu jak ten rząd z poslem oslem na czele.. LUDZKI PAN:))))))

Re: A ostatni będą pierwszymi, a pierwsi ostatnimi... ;)

No chyba ze maja to byc dowody w sprawie....to rozumiem rozpowszechnienie..Nawet sedzia Gersdorf wyrzucala do smieci plugawe hejty,choc teraz zaluje...// Farmy trolli sa wszedzie,nawet w Ministerstwie Sprawiedliwosci, wiec jest przyzwolenie spoleczne .. Dobrze,ze Darek to zrozumial ze nie warto bic sie z g..em...Ktos to kiedys rozliczy,ale ja jestem zdania,ze karma wraca. Wiec Atlanci:  moderzy,drapichrust  i lolka: sądzicie i sami bedziecie sądzeni.

Re: A ostatni będą pierwszymi, a pierwsi ostatnimi... ;)

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Prawdziwe jest zdanie zaslyszane dzis o tej farmie trolli w Min.sprawiedliwosci:   To jak dzialania wyrostków z patologicznego srodowiska...Albo to : Widzimy dobrą zmianę ze spuszczonymi spodniami....
Nie mówiac o Trądzie w Pałacu Sprawiedliwości....

Re: A ostatni będą pierwszymi, a pierwsi ostatnimi... ;)

Chamy!

Re: A ostatni będą pierwszymi, a pierwsi ostatnimi... ;)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Mnie to nie dziwi. Nawet się nie podniciłem co się dzieje w IV RP. Wiadomo to od 4 lat, że będą pierdzieć w pasiakach. Kwestia czasu. Wygrają pisdeusze te 13 paździerza, wybory. Trzeba tak oscylować by nie mieli większości konstytucyjnej.
Prywatnie to nie chciałbym być parlamentarzystą na obecną chwilę. Innymi słowy kto chciałby sprzątać po burdelu ;)
123