A tak w ogóle Marcin to nie było moim zamiarem jakieś mącenie czy zaśmiecanie

A tak w ogóle Marcin to nie było moim zamiarem jakieś mącenie czy zaśmiecanie

Ana.Mina
Twojego forum:) Jestem w rzeczywistości spokojna, stonowaną ułożoną Kobietką, ale z humorem co widać tu na forum tego mi życie nie odebrało :)
Pozdrawiam, i co złe to nie ja. Nie będę kasować konta, spokojnie, pozdrawiam dobrego tygodnia Ci życzę :) i nie będę Cię już niepokoić :)

"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: A tak w ogóle Marcin to nie było moim zamiarem jakieś mącenie czy zaśmiecanie

Ana napisał/a
 Nie będę kasować konta, spokojnie, pozdrawiam dobrego tygodnia Ci życzę :) i nie będę Cię już niepokoić :)
No myślę, że nie będziesz kasować ani teleportować się, wierzę w Ciebie i również pozdrawiam

Re: A tak w ogóle Marcin to nie było moim zamiarem jakieś mącenie czy zaśmiecanie

Ana napisał/a
 Nie będę kasować konta, spokojnie,

„Nie wierz nigdy Anie” ?