Ot taka ciekawoskta... 馃グ

classic Klasyczny list Lista threaded W膮tki
2 wiadomo艣ci Opcje
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Ot taka ciekawoskta... 馃グ

Sputnik
Jaki 艢wiat jest ma艂y!

Wr贸ci艂em w艂a艣nie z roboty na wsi okolice Szczytna /taka popierd贸艂ka by nie robi膰 w korpo/.

Z Typem kt贸rym robie wysadzi艂 mnie na 偶膮danie w Legionowie i mniejsza o to...
Wol臋 poci膮giem wr贸ci膰 w 30 minut ni偶 sta膰 w korku 2h bezdurno bo ten i tak gada przez telefon...

Tak te偶 si臋 odby艂o. I obok mnie mimo pustego sk艂adu usiad艂a parka pozytwnie nastrojonych +Piese艂a, Sunia...

Piese艂 w spos贸b natoralny zacz臋艂a si臋 podlizywa膰 i si臋 zacz臋艂o...

-Jak je藕dzi艂em na Pendziu to zawsze m贸j sta艂y tekst by艂 przy zapraszaniu pasa偶er贸w  rasy oboj臋tne dot. Piese艂贸w. Zaznaczam

M贸j sztandarowy tekt na widok Piese艂a...

"Witamy na pok艂adzie G艂贸wnego Pasa偶era" 馃グ

Dzisiaj sam jako pasa偶er rzuci艂a si臋 na mnie Sunia i do dopiero skojarzy艂em fakty :))) We W艂oszcza P贸艂noc mia艂em z nimi do czynienia.
Aby wysadzi膰. Mniejsza o to :)

Ekipa jedzie dalej do K艂odzka TLK!

艢wiat jest ma艂y 馃

Pytanko by艂o o pr臋dko艣ci... Przy 200 km/h Ludzie  wariuj膮

Prosz臋 bardzo

Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Ot taka ciekawoskta... 馃グ

Sputnik
Fajk贸w mi brak艂o do gry w szachy i pomy艣la艂em sobie, 偶e browarki si臋 przydadz膮. Wi臋c na stacje CePeNu /偶argon/  si臋 uda艂em i tam si臋 dopiero ZACZ臉艁O!!!

Znajomo艣ci Fantastyczne!!! :)))

-innymi s艂owy. Pilnujcie mnie, prosz臋 bym si臋 nie rozp臋dzi艂 馃槒

Do艣膰 gl臋dzenia i pomykam na desk臋 gra膰 w szachy...