Dla MARCINA 🌴

Sputnik
Magia imion...

Z moim Szefem zastanaliwiliśmy o co tu chodi???!

Dylemat mam... Wróć tompo!

Ble, ble! Dziś nieukrywając mam propozyzyzję by zostać chrzestym... yyy... Poważnie? To będzie syn.  Jestem na obecną chwilę świadkiem..
Gdzie bieżmowanie?

Re: Dla MARCINA 🌴

Część Sputniku,

mam Ci podpisać zaświadczenie o bierzmowaniu?

No ok, dawaj kartkę i długopis... ;)

Żartuję, niestety nie nadawałbym się na księdza :)

PS. Podobno na OLX można takie kupić :)

„Bierzmowanie to bardzo poważny sakrament. W Kościele nazywany jest sakramentem dojrzałości, ma podkreślić umocnienie “Bożą mocą w swym pragnieniu czynienia w świecie dobra” (cytat za deon.pl). W polskim Kościele przyjmowany jest przez 14-16 latków (obecnie z reguły w 8 klasie szkoły podstawowej), więc w wieku, w którym tak naprawdę do dojrzałości każdego rodzaju jest bardzo daleko.

Może się więc tak zdarzyć, że wielu nominalnych katolików, a nawet tych, którzy naprawdę bywają na mszach w niedzielę, nie wytrzymało nauk, rekolekcji i licznych przygotowań i nie dotrwało do bierzmowania. Tym samym takie osoby nie nadają się na chrzestnych. I to może być pewna niezręczność towarzyska.”

https://cybermedium.pl/2020/12/05/chcecie-zaswiadczenie-o-bierzmowaniu-dostepne-na-olx/

PS. Mnie rodzice pilnowali, abym chodził na religię i jestem bierzmowany,
a jak było u Ciebie, w Twojej rodzinie? :)

Re: Dla MARCINA 🌴

Sputnik
Stary... Co mam Tobie pisać? Na kilka frontów pisać... Pijany jestem. Za dużo tego wszystkiego i nie ogarniam...

<nabble_embed>https://youtu.be/Umzf6bxn7vo</nabble_embed>

Re: Dla MARCINA 🌴

[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Chciałem coś cieiekawego zapopadós ale wyszłe badziewa.... Eeee....

Re: Dla MARCINA 🌴

Sputnik napisał/a
Chciałem coś cieiekawego zapopadós ale wyszłe badziewa.... Eeee....
Alkohol ogranicza do tego stopnia, że nawet nie pamiętasz, jak wrzuca się piosenkę na forum Nabble,
 Więc  tym bardziej nie ma co myśleć o ciekawym wątku w stanie upojenia ;p

Re: Dla MARCINA 🌴

Sputnik
Jak byś przy tym był 🤗 Stało się niezaprzeczlnie.

Re: Dla MARCINA 🌴

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Idę po setkę wódy albo dwie i pikantnego chińczyka by przemyśleć sprawę!
12