A tapeta powinna się zmienić bo dzisiaj ostatni dzień cudnego lata

A tapeta powinna się zmienić bo dzisiaj ostatni dzień cudnego lata

Ana.Mina
Idzie jesień i nostalgia którą w zasadzie lubię, bo idą wieczory przy kominku :)))

Taki obraz proponuje :) a nie jakieś zające wielkanocne buuu co to jest hmmm świeta już były :)))

"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: A tapeta powinna się zmienić bo dzisiaj ostatni dzień cudnego lata

Ana napisał/a
Idzie jesień i nostalgia którą w zasadzie lubię, bo idą wieczory przy kominku :)))

Taki obraz proponuje :) a nie jakieś zające wielkanocne buuu co to jest hmmm świeta już były :)))

Piękny obrazek, lubię kolory jesieni.

Jesień kojarzy mi się ze szkołą podstawową i boiskiem szkolnym, na którym rosły dęby i kasztany.

Pod nimi zawsze było pełno suchych liści, tak pięknych, jak na Twoim obrazku.
No i kasztany i żołędzie, z których na lekcjach pracy techniki i plastyki robiliśmy figurki (i nie były to laleczki voodoo).

Myślę, że gdzieś w okolicach października/listopada wstawię na forum taki jesienny obrazek (lub podobny) zamiast lata i zająca...

A tymczasem ciągle mamy lato, u mnie świeci słonce, a temperatura za oknem w okolicach 26 stopni, więc piękna pogoda.

W sercu, to mam zawsze wiosnę i zające... Więc zające mi kompletnie nie przeszkadzają :)

PS. Astronomiczne i kalendarzowe lato kończy się chyba w okolicach 21-22 września...

Re: A tapeta powinna się zmienić bo dzisiaj ostatni dzień cudnego lata

Ana.Mina
szuw napisał/a
Ana napisał/a
[...]

Hm, nie zmieniłeś się, sentymentalny i czarujacy nadal :)) oby tylko jedną kobietę :)))

W srodę podobno zaczyna się psuć pogoda, przynajmniej u nas na południu.Idą podobno deszcze i ochłodzenie więc to już raczej koniec lata. I powiadają, że zima wcześnie ma nadejść :) Ciekawe czy się im to spełni.

ps. tak wiem 21 września :))))))
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: A tapeta powinna się zmienić bo dzisiaj ostatni dzień cudnego lata

Ana.Mina
Widzę że magia cały czas jest :))) leleczki Voodoo ech. Opowiedziałabym moją przygodę może niekoniecznie z laleczkami ale zastanawiam się czy magia w ogóle istnieje, czy to nie czasem syndrom wyobraźni :)))

ps. Ożeniłeś się w końcu czy nie? mów zaraz :))))
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..