A teraz tak...

Byłem pod Sejmem i nie oto chodziło.. Mnóstwo gimbusów na hulajnogach. Blokowanie ulic? Efekt? [mod] nie tam gdzie trzeba!!! Poszli do Adriana, ja spakowałem się do do domciu koleją i do widzenia. Sorry ale to nie moja bajka. Tyle z relacji. Zenua!

Re: A teraz tak...

Re: A teraz tak...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sorry są na Pl. Powstańców gdzie TVPiS...

Re: A teraz tak...

Sputnik
Nigdy nie używam słowa sk#rwysyn. Ale do Kaczyńskiego to pasuje. Menda pierdolona! Najgorsze co mogło się stać po Hitlerze!!! Nikomu nie życzę źle ale to jest... to jest... Qurwa jestem szachistą i brak mi wariantu 🤔

Re: A teraz tak...

MaryLou
Nie wspominaj mi tego dziadygi....szacun,ze byles,ale jak gimbuziaki dzialaja to lepiej w domu....Ja za to stracilam czas na mecz...

Re: A teraz tak...

Sputnik
W porę poszedłem do domciu bo jak bym widział dresiarze pałujących Dziewczyny to bym nie ręczył za siebie. Ci dresiarze to byli milicjańci Kaczyńskiego w cywilu.

Re: A teraz tak...

MaryLou
Robia co chca...Do czasu..to juz wojna domowa,dziewczyny i kobiety nie popuszcza...
Tu masz dwie kobiety,Polki,jakze rózne..jedna o chlebie,inna o niebie..Jedna w kraju,inna na emigracji w Szwajcarii...Ktora wybierasz?
https://www.youtube.com/watch?v=8HkKvYpx2j4
https://www.youtube.com/watch?v=CJm9c1F2hew&t=18s
Ta madra,inteligentna i piekna tez na emigracji w e Wloszech...Polki,a jakze rózne..ech..https://www.youtube.com/watch?v=S9piX42y1mA
Wsrod kolezanek i znajomych mam tez rózne,ale duzo takich które chowaja glowe w piasek. Tchórzliwe paniusie.Bleeeee

Re: A teraz tak...

Sputnik
Jak obserwuję to 95% ma to wszystko w paważaniu. Zacznie to wszystkich dotyczyć a wtedy będzie za późno. Zobacz sobie forum rozbitków. Patrioci. Wielcy Patrioci. Ich tylko interesuje by kiche zapchać i lodówka pełna. Nic więcej. Oby im nie zabrakło. Będzie Korea płn bo do tego wszystko zmierza to co będzie... Do modlitwy.
12