A wiecie co mnie najbardziej kreci? >;)

kapitanwojtek

            KARUZELA !

To Slowo na Niedziele w zwiazku z nowym symbolem forum >;)
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: A wiecie co mnie najbardziej kreci? >;)

Kpt.Wojtek
Cos/ktos mnie wylogowalo

Re: A wiecie co mnie najbardziej kreci? >;)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek

Re: A wiecie co mnie najbardziej kreci? >;)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
kapitanwojtek napisał/a
Cos/ktos mnie wylogowalo

Mnie też coś wylogowało. Złe moce w kontrnatarciu?

PS. Który Kapitan jest prawdziwy?

Re: A wiecie co mnie najbardziej kreci? >;)

Kpt.Wojtek
Nie moglem sie znowu zalogowac jako kapitanwojtek i musialem zmienic nick na Kpt.Wojtek, wtedy przeszlo.

Mialem tu fajny port ale to Ty, Szu, zrobiles ze mnie Pirata >:D
Poplynalem na Atlantyde ale juz pod flaga Wesolego Roger'a. Dostalem nawet List Kaperski od Gubernatorki >;)
Wybaczam Ci jednak w moim pirackim milosierdziu i czasem bede do Was wpadal >:)

Re: A wiecie co mnie najbardziej kreci? >;)

Kpt.Wojtek napisał/a
[...]

Błogosławię Cię Kapitanie i życzę udanych przygód na nowej Atlantydzie! Uważaj na siebie, bo tam hulają magia, smoki i czary! :)

Re: A wiecie co mnie najbardziej kreci? >;)

dziewczyna w perłowej sukience
On ma nadzieję, że upoluje go jakaś czarownica.

Re: A wiecie co mnie najbardziej kreci? >;)

Kpt.Wojtek
No co Ty? Dziewczyny to JA mam w kazdym porcie i na stoku, jak i kiedy chcem >;)  Tam mnie kusza pazie i "doradcy" w pludrach i ponczochach >:)))))