A wiecie że Kobieta ma dużo bardziej giętką szyję niż facet? >;)

Re: A wiecie że Kobieta ma dużo bardziej giętką szyję niż facet? >;)

sputnik
Pierwsza myśl jaka mi przyszła do głowy! Kobiety są szarpane, bite -nie to żebym był świadkiem ale słyszy się o takich przypadkach. Sorry za czarny humor ale tak niestety to wygląda.

Re: A wiecie że Kobieta ma dużo bardziej giętką szyję niż facet? >;)

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
sputnik napisał/a
W mojej ocenie to jest uwarunkowane wieloletnią ewolucją traktowania Kobiet choćby jakby w tym przypadku :)
https://youtu.be/i0GW0Vnr9Yc
 :)))) też
///////////////////////////////

Re: A wiecie że Kobieta ma dużo bardziej giętką szyję niż facet? >;)

sputnik
Mój Papunio zasypiał z główką o 180 stopni czyli w skrzydłach ale to wygląda na FAKE!

Re: A wiecie że Kobieta ma dużo bardziej giętką szyję niż facet? >;)

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: A wiecie że Kobieta ma dużo bardziej giętką szyję niż facet? >;)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Nie żaden fake tylko prawda, sowy obracają głowę o 270 stopni. Jak spotkanko, pewnie nie obyło się bez wzruszeń ? :)

Re: A wiecie że Kobieta ma dużo bardziej giętką szyję niż facet? >;)

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Doskonale o tym wiem ale tu temat o zakresie tudzież promieniu skrętu :) Jako facet potwierdzam, że obracam się do osoby, która mówi do mnie za mną to idę do tyłu czyli przodem do dyskutanta wyrównując szereg po chwili szereg. Inny przykład to cofanie autem -jadę na lusterkach albo chwytam fotel pasażera i cały się obracam. A o akrobacjach, gimnastykach w łóżku to innym razem :)

Re: A wiecie że Kobieta ma dużo bardziej giętką szyję niż facet? >;)

sputnik
Byłem smutny jak się rozstawaliśmy ale wcześniej to bajka :) Braciszek obiecał, że na wakacje wpadnie do kraju. Dostałem propozycję by przylecieć do Calgary na tyle ile tylko chcę i intensywnie się nad tym zastanawiam. Sprzedam auto i nie ma problemu ale tam jest problem z pracą więc jak to tak...

Re: A wiecie że Kobieta ma dużo bardziej giętką szyję niż facet? >;)

Wenus
Kanada to jeden z przyjaźniejszych krajów do zamieszkania chociaż klimat dość surowy :) Sama nie raz myślałam aby rzucić wszystko i tam zacząć od nowa...
123