A wiecie, ze nominowano nowych generalow?

A wiecie, ze nominowano nowych generalow?

kapitanwojtek
Bo czerwona opozycja ciagle darla ryja, ze ich za duzo. To sie tych starych pozbyli. Beda, mlodsi, z namaszczenia episkopatu i sw. Antoniego. Dzieki sw. Antoniemu zmniejszy sie tez podobno bezrobocie bo obiboki maja byc V Kolumna ministra Macierewicza. Czekam na wezwanie >:D
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: A wiecie, ze nominowano nowych generalow?

Wiliam
Generałów ci u nas dostatek ale i tych przyjmiemy :) Liczy się sztuka

Re: A wiecie, ze nominowano nowych generalow?

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
W wojsku nigdy nie było dobrze jak było upolitycznione!

Re: A wiecie, ze nominowano nowych generalow?

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
Sytuacja jest taka!
https://youtu.be/KhvssJgjbns