Tęsknicie za dawnym forum?

Wenus
Bo ja tak. To se ne wrati...

Re: Tęsknicie za dawnym forum?

sputnik
To Ty? O ja nie mogę normalnie przed chwilą tu wpadłem :) Witaj Słoneczko!

Re: Tęsknicie za dawnym forum?

Re: Tęsknicie za dawnym forum?

Re: Tęsknicie za dawnym forum?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Pewnie, że ja :) Poszukuję forumowych znajomych i tak sobie zajrzałam :) Miło Cię widzieć, naprawdę :)

Re: Tęsknicie za dawnym forum?

Krótko tam zabawiłam ale brak mi co niektórych osób. Szkoda, że tak to się skończyło....

Re: Tęsknicie za dawnym forum?

Coś nie za bardzo umiem tu pisać, posty nie pojawiają się pod właściwym adresatem...