AbyDoWiosny (Lola) w moim śnie...

Re: AbyDoWiosny (Lola) w moim śnie...

Biegnij Lola biegnij napisał/a
Znowu mataczysz szuwar?  bez manipulowania i  kłamliwych oskarżeń żyć nie potrafisz.  Nie napisałm na forum [wymoderowano] ani jednej literki i nie napiszę, więc przypisywanie mi kolejnego nicka  jest zwykłym fałszem, który najprawdopodobniej ma zachęcić niekumających czaczy czytelników do odwiedzania kurnika. A jesli chodzi o Wenus i Sputnika , to już na marsie odstawiali szopkę, dlatego uważam, że dobrze się znają i robią cyrk pod publiczkę z reakcji którego mają niezły ubaw, albo Wenus i Sputnik to jedna osoba, która też sie dobrze bawi wkręcając resztę. A co do likwidacji forum, to raczej nic odkrywczego nie napisałeś, przecież ja wam to ogłosiłam już bez mała 4 lata temu, że was zniszczę, po tym, jak zobaczyłam co wyczyniacie na marsie, "zniszcze was trolle " tak się dokładnie wyraziłam w jednym z moich pierwszych komentarzy na marsie. Czekam do 1 marca.
Nie wierzę w żadne Twoje słowo i żądam natychmiastowej weryfikacji, poprzez zalogowanie się i napisanie wątku próbnego na forum Sylwii! Tylko nie w śnie, a na jawie!

Re: AbyDoWiosny (Lola) w moim śnie...

Biegnij Lola biegnij
Już ci powiedziałam , że nie będę tam pisać, a w co ty wierzysz to mnie akurat g/ no obchodzi.

Re: AbyDoWiosny (Lola) w moim śnie...

dziewczyna z perłami
Tylko Lola jest w stanie cię poruszyć. Żegnaj Szuw.

Re: AbyDoWiosny (Lola) w moim śnie...

dziewczyna z perłami napisał/a
Tylko Lola jest w stanie cię poruszyć. Żegnaj Szuw.
Droga Perełko, gdy jakiś czas temu zamykałem forum, to wspominałem, że zamakam je głównie z powodu braku czasu. Od tamtej pory się wiele nie zmieniło, nadal mam mało czasu na pisanie na forum. Jednak forum postanowiłem ponownie włączyć, między innymi dlatego, że Ty, Ana i jola mnie o to prosiłyście. Włączyłem, ale będę na forum pisał wtedy, gdy będę miał na to czas. Czasami może się zdarzyć, tak jak teraz, że nie będzie mnie tutaj tydzień, dwa, a innym razem będę miał tego czasu więcej na odpisywanie. Zgodziłem się na włączenie forum, a nie na bycie czasoumilaczem czy wodzirejem forumowym ;)

Jeśli Cię w jakiś sposób zawiodłem swoją nieobecnością, to przepraszam. Przecież wiesz, że Cię lubię :)

Re: AbyDoWiosny (Lola) w moim śnie...

Kategorycznie nie zgadzam się na żadne śnienie o mnie bez mojej zgody i wiedzy! ;)

Re: AbyDoWiosny (Lola) w moim śnie...

dziewczyna z perłami
Drogi Szuwarku, nie potrzebuję byś lubił mnie tak wyjątkowo, by "rzucić ponton" i powiedzieć "bujaj się".
Uważałam, że mając do dyspozycji forum, masz do dyspozycji swoje miejsce, które daje ci możliwości ( tak jak media) do wyrażenia swojego zdania. Serenity ma po to forum 'Atlantyda", by rządzić , wspierać dyskusje i treści dołujące, wprowadzać mental gospodyni domowej w ekstazie satanela. Zabawiania pięknych pań wymaga tamto forum!
A "Na świecie dzieją się rzeczy, o których nie śniło się filozofom".

Jola i Ana znalazły miejsce na tamtym forum, dla Ciebie również się tam znajdzie, więc nie poświęcaj się, bo pierwsze co zrobisz potem to skierujesz ukrytą agresję na mnie.
Przecież wiesz, że Cię lubię, dlatego wyrażam to wprost. Forum jest tylko elementem życia, niewielkim puzzlem w układance.

12