Autorka porzuciła temat więc go edytuję na taki "Nie można oceniać ludzi których się nie zna? "

Autorka porzuciła temat więc go edytuję na taki "Nie można oceniać ludzi których się nie zna? "

to ja Ci Ana, wkleję moją odpowiedź z Atlantydy której udajesz, ze nie widziałaś " pani luba, czy i kiedy odniosłem się do pani
arogancko? i jesli nie ma pani takich argumentów
to proszę mnie tu nie szkalować-moja ekspresja
ujawnia się wobec kilku konkretnych osób i to
często za ich przyczyną i wypraszam sobie takie
uogólnienia bo to są manipulanckie metody-
człowiek tak ma, ze kazdego inaczej traktuje i nie
mierzy wszystkich jedna miara i nie z kazdym
chce sie tutaj tiutlac i pitolic o niczym i dlatego
prosze bardziej miarkowac oceny mojej osoby bo
ja taki nie jestem-nawet uwazam, ze to jest oznaka
męskiej asertywnosci którą kazdy inaczej rozumie-
czy wy kobiety możecie się tutaj drapac a my
faceci nie, no sorry " i może zakonczmy te dywagacje bo robi się niemiło:(

Re: Chamstwo wprost czy zawoalowane jest takie samo czyli Rijo, TB, Dario i Lothar ktoś dołączy jeszcze?

da®®io
Ano, ja umiem analizować i powiem Ci, ze jesli idolem Twoim jest illuminatus oszołom nad oszołomy i kierujesz się w ocenianiu ludzi  podejsciem do religii to się niestety poróżnimy bo to nie sa moje światy, zaprzestaj tej konfrontacyjnej manipulacji i nie wywoluj ludzi na tablicę bo takie tytuły łatwo wypływają na google, a to twoje ciagle zmienianie nicków, podpisów nie jest juz zabawne bo to jest gadanie do sciany nigdy nie wiadomo z kim, a moze ta " ania " to Ty, czy Ty kobieto nie masz imienia? czy kobiety to krętaczki, ze się boja je ujawniać- więc proszę, nie zaczepiaj mnie w taki sposób bo język mam cięty

Re: Chamstwo wprost czy zawoalowane jest takie samo czyli Rijo, TB, Dario i Lothar ktoś dołączy jeszcze?

da®®io
prawda jest taka, ze z kobietami w necie facetowi trudniej jest sie klocic i wy to wykorzystujecie, ustawiacie tak rozmowy. ze udajecie ofiary samczej agresji-kazdy facet się hamuje. ale do czasu bo kazdy ma swoja cierpliwość
.-3

[...]

wrażliwa
 Brawo Ana!, Dobrze mu powiedziałaś, bo to cham znany z duszy jeszcze, dziwne że serenity go przyjeła na forum a teraz szuwar bo wszedzie go wyrzucają za chamstwo.

Re: Chamstwo wprost czy zawoalowane jest takie samo czyli Rijo, TB, Dario i Lothar ktoś dołączy jeszcze?

da®®io
sorry, ale wy jestescie chorzy, zyjecie jakimis urojeniami, nie znacie ludzi a oceniacie, a sami chowacie się pod setkami nickow, mylicie tropy, byle tylko nikt sie nie dowiedzial jak macie na imie, skad jestescie i jakiej plci-anonimy to sa zenujacy zalosni, tchorzliwi "mieszkancy" internetu obszczekujacy innych jak kundelki zza plotu
1234