Autorka porzuciła temat więc go edytuję na taki "Nie można oceniać ludzi których się nie zna? "

Re: Chamstwo wprost czy zawoalowane jest takie samo czyli Rijo, TB, Dario i Lothar ktoś dołączy jeszcze?

dziewczyna z perłami
Więcej osób będzie cię czytać i to oni będą podekscytowani. Ana też była podekscytowana jak to pisała.

Re: Chamstwo wprost czy zawoalowane jest takie samo czyli Rijo, TB, Dario i Lothar ktoś dołączy jeszcze?

da®®io
wiesz, ze ja się nawet zastanawialem, czy to nie Ana przerzuciła ten mój wątek kosmiczny na to forum bo ja ją wywaliłem do kosza gdy nazwała mnie "denaturatem" a potem robiła sobie żarciki z całej tej sprawy, a jak się tutaj zjawiłem.jako zarejestrowany to zwinęła profil i założyła " rusałkowo " i wiesz, ze mi to wszystko wskazuje na jej sprężynę

Re: Chamstwo wprost czy zawoalowane jest takie samo czyli Rijo, TB, Dario i Lothar ktoś dołączy jeszcze?

Ana, przecież Dario reaguje tak impulsywnie właśnie na tak zwanych zawoalowanych chamów. Raz puści wiązankę Illuminatusowi, który w "szarmancki" sposób broni hajltujących narodowców albo zachwyca się faszyzującą muzyką. Innym razem Dario wiązankę zaserwuje Lotharowi, który w białych, ale chamskich rękawiczkach uprawia antyunijną propagandę, której i sam Putin i jego ludzie by się nie powstydzili.

Chamstwo Dario?

 Hmm... Myślę, że gdyby moja babcia (którą faszystowskie Niemcy jako nastolatkę wywiozły na przymusowe roboty) dożyła dzisiejszych czasów i przeczytała komentarz człowieka, który próbuje tłumaczyć hordy hajltujących ludzi, to puściłaby mu taka samą wiązankę jak Dario, albo jeszcze bardziej soczystą, a dziadek być może by nawet i karabin odbezpieczył i wycelował w tych drani (uważających się za polskich patriotów), bo z podobieństwa mundurów ONR do NSDAP (również podobnych emblematów, sztandarów, formacji i jaki i ideologii) na pewno mógłby pomyśleć, że niemieccy faszyści wrócili...

(Fragment z przedwojennego czasopisma narodowo-radykalnego "Falanga").

Ja akurat jestem raczej spokojnym człowiekiem (chociaż też pewnie do czasu), ale jak najbardziej rozumem emocje, które targają Dario w takich momentach. Każdy inaczej reaguje. Dario, emocjami, a ja na przykład duszę to w sobie lub ignoruje takich ancymonów, nie chce mi się wdawać z takimi ludźmi w dyskusję i ciągle powtarzać tych samych argumentów.

Proces Dario

Poza tym cały ten pokazowy proces przeciwko Darkowi z ankietą to jak procesy z okresu Wielkiego terroru, gdzie w stalinowskim ZSRR urządzano pokazowe procesy opozycjonistom i nie tylko opozycjonistom.

Nie dopuściłbym się takiego porównania, gdyby Sylwia taką ankietę zafundowała zarówno Darkowi, jak i Drapakowi oraz Lotharowi.

Skoro władza "Nowej Atlantydy" urządziła taki proces ankietowy Darkowi, to jeśli miałoby być obiektywnie (a nie tylko śmiesznie), to taki sam proces powinien być urządzony przeciwko Drapkowi, który bezkarnie wyzywa ludzi od debili, dziadów, starców i jakoś to władzy kompletnie nie przeszkadza.

 Podobnie wygląda sprawa z Lotkiem i jego komentarzami, w których pisze o oblewaniu ludzi moczem, czy wyzywa od łajdaków...

Dario, dla tych faszyzujących chłopaków jest bardzo niewygodny, bo gdy pisze spokojnie, to potrafi rozbijać ich swoimi mądrymi, merytorycznymi komentarzami.
Dlatego oni, zgodnie z ubeckimi metodami (które tak wynoszą na piedestały) będą próbowali z niego robić większego chama, niż jest w rzeczywistości, również wariata itp. (manipulacje typowe dla sowietoludzi bez głębszych uczuć).

Dario, jeśli koniecznie pragnie dyskutować z takimi ludźmi i jeśli chce być górą, to powinien postawić w dyskusji na tę spokojną i mądrą część swojej osobowości. Nerwami raczej z nimi nie wygra. Szkoda tracić nerwy na takich prowokatorów politycznych i lepiej ich ignorować niż tak nerwowo reagować.

Prowokacje

PS. Tak przy okazji mam do Ciebie Ana pytanie? Widziałaś kiedyś, żeby Dario założył jakieś wątki, które są obrzydliwą prowokacją? A takie prowokacje, to jest waśnie chamstwo w białych rękawiczkach, myślę, że jeszcze gorsze od emocjonalnych stanów Dario. Kto dla Ciebie jest bardziej wartościowym człowiekiem? Manipulant, prowokator, czy człowiek, który nerwowo, ale szczerze reaguje na takie prowokacje?

Także nie popieram nerwowych reakcji Dario, ale również jak najbardziej jestem w stanie go zrozumieć. Dario, jest nerwusem, raptusem, ale na pewno nie jest manipulantem — jest szczery do bólu w stosunku do swoich politycznych wrogów, ale raczej tylko do mężczyzn. Chyba zauważyłaś, że jest znacznie bardziej wyważony w stosunku do Ciebie, niż na przykład kolega Rat, w dawnych, burzliwych onetowych czasach... I ogólnie jest miły w stosunku do kobiet, jest też w porządku do mężczyzn, którzy są w porządku w stosunku do niego.

Poza tym zobacz, jak czasy się ciągle zmieniają. Nie tak dawno zachwycałaś się kulturą Ryo2 (były achy i ochy) a dzisiaj uważasz go za zawoalowanych chama. Tak samo dzisiaj możesz uważać Illuminatusa za wybitnie kulturalnego, ale jutro, gdy Ci nadepnie na odcisk, może Ci się odmienić, jak w przydatku Ryo2 ;) Bo czasy wciąż, wciąż się zmieniają, jak w tej piosence Boba Dylana, którą dedykuję dzisiaj Darrio:

"Ten co właśnie jest pierwszy,
zaraz pójdzie na koniec;
Bo czasy wciąż, wciąż się zmieniają."

"Ludzie, zbierzcie się wokół
ze wszystkich stron.
I oby nie porwał was
rzeki tej prąd,
Pogódźcie się z tym,
że zmarzniecie na kość.
Jeśli czas taką dla was
ma wartość
Więc nauczcie się pływać,
by na dnie gdzieś nie stanąć,
Bo czasy wciąż, wciąż się zmieniają.

Prorocy, poeci nie szczędźcie
swych sił,
Nim wszystko rozpłynie się
w wietrze jak dym,
Póki świat się kręci,
ty kręć się wraz z nim,
Otwórz oczy,
nie przegap tej szansy
Ci co teraz przegrali,
później jednak wygrają,
Bo czasy wciąż, wciąż się zmieniają.

I wy co rządzicie,
usłyszcie ten krzyk,
Nie stójcie tak w drzwiach,
by nie mógł przejść nikt,
Bo nic nie wskóracie,
gdy złość macie w oczach,
Już walka na zewnątrz się toczy,
Wnet zadrżą okna
i zatrzęsą się ściany,
Bo czasy wciąż, wciąż się zmieniają.

Ojcowie i matki
przybądźcie dziś tłumnie,
Niech nikt nie potępia,
gdy nie może zrozumieć,
Wasze dzieci już własną
odnalazły drogę,
Zrozum to, że nic już
zrobić nie możesz,
Szczęśliwi i mądrzy,
którzy dłoń im podają,
Bo czasy wciąż, wciąż się zmieniają.

Wytyczono linię
i klątwę rzucono.
Co dziś jest powolne,
to jutro popędzi,
To co teraz jest ważne,
już za chwilę nie będzie,
Szybko zmienia się
porządek świata,
Ten co właśnie jest pierwszy,
zaraz pójdzie na koniec;
Bo czasy wciąż, wciąż się zmieniają."

PS. A dla Illuminatusa dedykuję tę piosenkę:

Re: Chamstwo wprost czy zawoalowane jest takie samo czyli Rijo, TB, Dario i Lothar ktoś dołączy jeszcze?

dziewczyna z perłami
Myślę podobnie, że przodkowie polskich nazistów w grobie się przewracają, bo ich prawnuki służą ich prześladowcom. Gdyby choć trochę myśleli a nie szli jak owieczki może zobaczyliby, że gdyby nazistom udało się zabić ich pradziadków to nigdy by się nie narodzili. Żyją dzięki temu, że dziadka ominęła hitlerowska kula.
A sympatyzowanie naszych forumowych sąsiadów z taką frakcją jest bezrozumne, bo przecież Hitler był chory psychicznie. To iść za sztandarem Idioty.

Re: Chamstwo wprost czy zawoalowane jest takie samo czyli Rijo, TB, Dario i Lothar ktoś dołączy jeszcze?

dziewczyna z perłami
 humorystycznie tak może wyglądać oddział psychiatryczny ubrany przez jakiegoś "hitlera". Szkoda, że media muszą poważnie podchodzić do wszelkich manifestacji...ech, polityka...

Re: Chamstwo wprost czy zawoalowane jest takie samo czyli Rijo, TB, Dario i Lothar ktoś dołączy jeszcze?

dziewczyna z perłami
Co za karne chłopaki. Powinni ich wcielić do wojska. Niewykorzystane talenty...
.-3