Autorka porzuciła temat więc go edytuję na taki "Nie można oceniać ludzi których się nie zna? "

.-3

Re: Chamstwo wprost czy zawoalowane jest takie samo czyli Rijo, TB, Dario i Lothar ktoś dołączy jeszcze?

.-3
[...]

dziewczyna z perłami
Ilumi odegra dużą rolę na Atlantydzie, nie tutaj.

Re: Chamstwo wprost czy zawoalowane jest takie samo czyli Rijo, TB, Dario i Lothar ktoś dołączy jeszcze?

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-3
Ano,nie tak dawno skasowałaś swoje forum, bo napisałam coś na Lothara, co uznałaś za mogące wchodzić w konflikt z prawem.  Broniłaś imienia Lothara i ta wersja wisiała kilka dni. Nie chciałaś być pociągnięta do odpowiedzialności za nagonkę za imć "anioła śmierci", a mnie o to winiłaś. Teraz ty napisałaś, że jest chamem.  Co prawda zmieniłaś potem wersję, ale tamto twoje wejście było tak dziwne, że twoje dywagacje nad kulturą obycia są nieprzykładne.

Re: Chamstwo wprost czy zawoalowane jest takie samo czyli Rijo, TB, Dario i Lothar ktoś dołączy jeszcze?

ja odbieram Ane jako taką " Calineczkę " bo co chwila ma nowy profil, nowy awatar i nigdy nie wiadomo o co jej chodzi-to może być jakaś nauczycielka-humanistka bo lubi oceniać, pouczać oraz moralizować i nadinterpretować fakty wobec ludzi których nie zna i nic o nich nie wie

Re: Chamstwo wprost czy zawoalowane jest takie samo czyli Rijo, TB, Dario i Lothar ktoś dołączy jeszcze?

Ana, czy napisanie na tablicy głównej takiego paszkwila, a następnie opuszczenie forum to nie jest zawoalowana manipulacja?

Re: Chamstwo wprost czy zawoalowane jest takie samo czyli Rijo, TB, Dario i Lothar ktoś dołączy jeszcze?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-3
Marcin, wyciągnij ten wątek z tego kosza, bo mi jakoś wpadł
1234