Achoj znowu z Wami!

kapitanwojtek
Nie moglem sie z Wami polaczyc bo tak sie zespolilem z Matka Ziemia jeszcze przed czasem pelni Raka, ze mnie dopiero teraz przeszlo >:D  Ilu ja w tym czasie przodkow widzialem, nie zlicze i czy oni wszyscy moi byli, to az trudno uwierzyc nie tylko po charakterach ale nawet samych postaciach - brrrry >:DDD
Jak Oni sie ze mna polaczyli w intencjach, to odprawiali takie rytualy, ze moje wlosy lonowe maja teraz kolor bialy >:D.
Najwazniejszym przekazem bylo to, ze nie powinienem walczyc z wlasna kobiecoscia i otworzyc sie na receptywnosc, i moja wybujala wyobraznie.
Hmm, do czego to mnie moze doprowaczic >;)
Znowu w pieciu na Wacka?
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Achoj znowu z Wami!

dziewczyna z perłami
Lothar ci nie wybaczy i nie zapomni, że przed nim rozpoznałeś tajemnicze energie pełni i dotarłeś do linii przodków - rytualistów.
,-2

Re: Achoj znowu z Wami!

,-2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek

Re: Achoj znowu z Wami!

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
Ja Cię skądś znam:) Tylko inaczej się podpisujesz:)
Człowiek z misją:)