Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)

Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)

Re: Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)

Wenus
Lubię siebie i nie planuję zmian poza tym, że chcę zrzucić ze trzy kilo :)
,-2

[...]

:) Jestem dziewczyną i nie lubię się męczyć, w tym tkwi cały problem :)

Re: Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
,-2