Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)

Re: Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)

sputnik
Dobrej nocki :) Uważaj bo ślisko będzie i dmuchawy sporo po Sylwku! Do miłego dzięki Cześć!

Re: Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)

Honey
Lothar. napisał/a
>;D
To imię dostałem od Kropelki więc Ona jest Matką chrzestną >;) Ale przedtem byłem wojteketjowojtek hmm ukryty Samael >;)
Taa,prawie, bo wybrałeś spośród kilku mój Ty chrześniaku :)
///////////////////////////////

Re: Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)

Honey
Lothar. napisał/a

Dobrze Ci przyszło,jesteśmy tu aby się zmienić, ale nic na siłę zmiany mają płynąć prosto z serca nasiąknięte przekonaniem o słuszności.
///////////////////////////////

Re: Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)

Lothar. napisał/a
Pytanie po co się zmieniać?

Re: Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)

dziewczyna z perłami
Miejsca zawsze nas trochę zmieniają, bo mają swój klimat. Tak jak ludzie. Jesteśmy sobą, ale z każdym sumą relacji.

Re: Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)

Re: Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)

dziewczyna z perłami
Żeby spełnić swoje marzenia  zbiera się koło nich suma ludzi, którzy sprzyjają marzeniu, bo otrzymują coś co jest spójne z tym marzeniem.

Re: Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)