Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)

Re: Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)

sputnik
Czołem! Nie śpię od trzech dni i nie wiem co jest grane :/ Dziś słyszałem utwór tej formacji "Cudne manowce" :)

Re: Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)

Re: Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)

sputnik
Moi Staruszkowie zawsze przy zebraniach rodzinnych mnie molestują koncertami Rieu. Nie mówię, że nie lubię gościa ale za dużo! Fajny był koncert gdzie był taki skrzat co strasznie fałszował na skrzypcach może znajdę :) O mam! https://youtu.be/JN2SQ4m7M04?t=3m10s

Re: Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)

Re: Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)

sputnik
Coś grasuje :) Oglądam sobie właśnie filmy Urbexa -uwielbiam opuszczone miejsca ale unikam cmentarzy bo czuję się nieswojo. Co innego industriale. Zobacz jaka to pasja ale trzeba bardzo uważać przy eksploracjach. Muszę powrócić do mojego hobby
1. https://youtu.be/9fHaGo98ODY
2. https://youtu.be/Wm0EtJTnfTw
Ad.1 Gazownia na Woli -byłem raz ale co chłopaki wyczyniają to mistrzostwo.
Ad.2 Atomowa Kwatera Dowodzenia -też byłem raz ale nie miałem latarki by zejść poziom niżej.
Obydwa miejsce bez wyposażenia dość niebezpieczne.

Re: Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)

Re: Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)

sputnik
Ja słabo się czuję pod ziemią ale za młodu wchodziłem do kanału burzowego przy Mostowej od Wisły gdzieś do wysokości Starej Prochowni :)

Re: Przyszło mi do głowy że być może jesteśmy tu po to aby się zmienić >;)