Alarm smogowy w Polsce :/

Re: Alarm smogowy w Polsce :/

Kawusia
sputnik napisał/a
Nie ma czegoś takiego jak sezon grzewczy :) Ustawię tak automatykę w węźle, że będzie grzało przy plus 30 :) Identycznie jak się wrzuci do pieca cokolwiek i do tego zmierzam. O jakość paliwa. Ludzie palą byle czym a mam pewne podejrzenia, że EC powyłączały elektrofiltry ze względu na złą jakość sprowadzanego węgla. Znam się na tym bo 6 lat miałem praktyki na Siekierkach i codziennie chodziłem na kotłownię i wiem jak to wygląda.
Ludzie palą byle czym ,bo nie mają kasy.Żeby to zmienić trzeba pomóc.Potanić gaz i dać dopłatę na piece grzewcze i już sprawa załatwiona.Unia dała dopłatę na piece no ale dalej to sprawy nie załatwia,bo ludzi nie stać na 1000zł miesięcznie przy zarobkach 1700zł

Re: Alarm smogowy w Polsce :/

sputnik
Pisać o dotację i to teraz bo rządzący mają krótką pamięć i za chwile problem zniknie a za rok powtórka z "rozrywki" :/

Re: Alarm smogowy w Polsce :/

Kawusia
sputnik napisał/a
Pisać o dotację i to teraz bo rządzący mają krótką pamięć i za chwile problem zniknie a za rok powtórka z "rozrywki" :/
To jest myśl

Re: Alarm smogowy w Polsce :/

sputnik
Słuchaj się energetyka i emerytowanego politykoholika :) Serio.

Re: Alarm smogowy w Polsce :/

Kawusia
sputnik napisał/a
Słuchaj się energetyka i emerytowanego politykoholika :) Serio.
jes he he
123