Aleś Ty sie zaszył Marcin na tym forum

,-2

Aleś Ty sie zaszył Marcin na tym forum

,-2

Re: Aleś Ty sie zaszył Marcin na tym forum

Hej, a gdzie Ty Ana widzisz żywych? Masz na myśli forum na Onecie <<-- ?
Masochistą nie jestem:

1.  Nie mam zamiaru wysyłać po kilka razy tego samego komentarza (bo może za którymś razem zostanie opublikowany).
2. Kasowanie postów: Nie mam zamiaru co chwilę pisać do obsługi forum z zapytaniem : "dlaczego mój post na którego napisanie poświeciłem swój czas znowu został usunięty?" . Wiem że i tak otrzymam taką samą odpowiedź jak zawsze:

3. Nie mam zamiaru się pilnować czy nie przekroczę dopuszczalnych 100 znaków (to jakiś absurd jest).
4. Nie mam zamiaru pisać na forum pełnym niemoderowanego chamstwa.
5. Jeśli przed czymś się ukrywam, to przed głupotą niektórych ludzi tam piszących.
6.  Poza tym nie mam czasu na pisanie na forach, i tak piszę coś raz na ruski rok.

Pozdrawiam

PS A ta Twoja tęsknota to taka trochę naciągana chyba jest i na pokaz.
Jeśli faktycznie tęskniłabyś (tak po koleżeńsku) to chociaż na życzenia świąteczne byś odpisała
,-2

Re: Aleś Ty sie zaszył Marcin na tym forum

,-2

Re: Aleś Ty sie zaszył Marcin na tym forum

Przepraszam jeśli wydałem się niemiły (nie miałem zamiaru być wobec Ciebie niemiły), przecież wiesz że Cie lubię.
Ja po prostu taki jestem, nie lubię słodzenia i staram się pisać to co myślę. O tym odpisywaniu na życzenia pisałem z lekkim przymrożeniem oka.