posłuchać
poczytać

///////////////////////////////

Re: Ale czarodziejskie miejsce:)

Honey
KTOŚKA napisał/a
miłaja napisał/a
a poszaleć to co??
Ciało ciałem całkiem, całkiem:P Ciekawa jestem, czy mózg właściciela takiego ciała jest równie piękny;DDD Wątpię :P
z oczu mu jakoś błędnie patrzy;)
///////////////////////////////

Re: Ale czarodziejskie miejsce:)

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Dla kogo fajne to fajne,ja tam wolę bardziej zdecydowane męskie rysy,ten jakiś chłopaczkowaty z rozanielonym spojrzeniem.

albo

no jaki on cudny

///////////////////////////////

Re: Ale czarodziejskie miejsce:)

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
miłaja napisał/a
enooo, Al odpada, a ten niżej musiał by siem ogolic aaaaa

Ano widzisz,a mi zarośnięty się podoba:)

Nie no staruszki, mój to mężczyzna pachnący, zadbany jak widać na załączonym obrazku :)

co chcesz od staruszków? a tak w ogóle to nie słyszałam słowa staruszki;)

Nie oceniajcie zaraz że piekny to głupi czy beznadziejny, wygląd to nie ocena charakteru :)

Przecież sama to robisz oceniając po metryce :D

Jeżeli chodzi o wygląd, to podobają mi się mężczyźni zadbani, w całym tego słowa znaczeniu i ta iskra w oczach, i to ciało i ta klata aaaa, ech coś musi mieć :)

no zgadzam się:) ciało i ta klata musi mieć włoski;)
A charakter człowieka to sie dopiero poznaje moje kochane :)
no oczywiście,ale nie mówimy teraz o charakterze:)
///////////////////////////////

Re: Ale czarodziejskie miejsce:)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Honey napisał/a
Zatem przybywam do magicznej krainy :)
podumać
posłuchać
poczytać

Czuj się jak u siebie Czarodziejko

Re: Ale czarodziejskie miejsce:)

Honey
Ależ dziekuję Szuwarku :DD
///////////////////////////////

Re: Ale czarodziejskie miejsce:)

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
No pewnie:))
Dzięki wielkie,muah

Re: Ale czarodziejskie miejsce:)

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Ależ to wygląda jak wejście do Kryształowej komnaty :D
1234