Ale mnie wku*wiają te brudasy je*ane - Awantura w łódzkim sklepie

Ale mnie wku*wiają te brudasy je*ane - Awantura w łódzkim sklepie

Czy na pewno Polska nie jest krajem ksenofobów, rasistów? Mam nadzieję, że to tylko marginalny przypadek...

"Obrzydliwa napaść na studenta Szkoły Filmowej w Łodzi. Palestyńczyk opublikował film, na którym widać, jak jest atakowany i wyzywany przez Dawida M. Choć student nie zgłosił sprawy na policję, to sprawca został już rozpoznany i przesłuchany. "

Czytaj więcej, zobacz filmik - jak student z Palestyny został obrzucony wulgaryzmami
 <<--

"W łódzkim sklepie doszło do awantury z udziałem Polaka oraz Mohammeda Almughanniego, studenta Łódzkiej Szkoły Filmowej, który pochodzi z Palestyny. Mężczyzna nagrał całe zdarzenie i umieścił je w internecie. Policja zajęła się sprawą, ponieważ 31-latek z Polski sam zgłosił się na komisariat. "

Tutaj możesz zobaczyć filmik <<--

Czy Polska to kraj ksenofobów i rasistów?

Re: Ale mnie wku*wiają te brudasy je*ane - Awantura w łódzkim sklepie

Alutka
załamujące to jest dla mnie...gówno to powinno obchodzić drugą osobę jaki mam kolor skóry, jak jestem ubrana, jaką religię i czy w ogóle cokolwiek wyznaję....az się gotuje we mnie jak widzę, słyszę takie rzeczy...prostactwo i głupota...nic więcej

Re: Ale mnie wku*wiają te brudasy je*ane - Awantura w łódzkim sklepie

Pełna zgoda.  Jednak przykład idzie z góry. Niestety przed ostatnimi wyborami  W Polsce -  uchodźcy wykorzystani byli jako karta przetargowa, jako element agitacji przedwyborczej. Straszono ludzi 100 tysiącami uchodźców, co było wierutnym kłamstwem, bo Polska miała ich przyjąć zaledwie 6500 – 6800 osób, i to nie jednorazowo, a w ciągu 2 lat (2016-2017).

Wciskano ludziom kłamstwa, że uchodźcy dostaną apartamenty,  mieszkania, a tak naprawdę mieli trafić do specjalnych ośrodków.
Bardzo łatwo w ten sposób manipulować ludźmi, a to wszystko prowadzi później do agresji, nienawiści.
Niestety nie tylko politycy są tutaj współwinni, ale również Kościół, który wydawałoby się - powinien być propagatorem miłości, a nie języka nienawiści. Tymczasem wygląda to często tak:

Albo tutaj:

i politycy:

Czasami ludzie żartują sobie z tak zwanej poprawności politycznej Amerykanów czy Niemców, którzy reagują nawet na najdrobniejsze przejawy nietolerancji na tle rasowym.  Niestety ta śmieszna poprawność jest jak najbardziej potrzebna.
Bez tego  przypominania ludziom o równości rasowej, bez dmuchania na zimne, ludzie bardzo szybko zapomnieliby jaką trudną drogę Ameryka  musiała przejść, żeby zmienić sposób myślenia społeczeństwa. Wiadomo, jeszcze w latach 60-tych w Stanach ludność kolorowa traktowana była gorzej. Różne organizacje musiały przejść ciężką drogę, aby wywalczyć dla kolorowych takie same prawa. Fajnie ten temat jest poruszony w książce "Służące" Kathryn Stockett.  Bez tego przypominania, bez tej śmiesznej, często krytykowanej i wyśmiewanej "poprawności" ludzie bardzo szybko powróciliby do segregacji rasowej. Dlatego należy jak najbardziej piętnować takie sceny jak atak na tego studenta w Polsce, czy nawet głupie rzucanie skórkami od banana w czarnoskórych piłkarzy podczas meczu - należy na takie sceny jak najbardziej reagować.

To podobnie jak z błędnym nazewnictwem "polskie" obozy koncentracyjne.  Jeśli nikt nie będzie o tym przypominał, to ludzie zapomną.
Działa tutaj podobny mechanizm. Trzeba reagować i piętnować.