Karalny /Paragraf 64/

Zona wieznia
Ten post był aktualizowany .
Moj maz jest w wiezieniu za stalking dreczenie kobiety.Szukam pocieszenia i wsparcia.Ludzie pomozcie zropaczonej kobiecinie.Nie mam za co utrzymac trojki dzieci

Re: Karalny

Nie wiem czy Twój post jest prowokacją czy nie, przyjmijmy że NIE jest.  Nigdy nie interesowałem się tematem rodzin osób skazanych. Ale skoro masz dostęp do Internetu, to ja na Twoim miejscu, w jakiejś wyjątkowo trudnej sytuacji poszukałbym może jakieś fundacji pomagającej takim rodzinom. Wpisz sobie w Google frazę "Pomoc rodzinom osadzonych" i poszukaj.

Ja znalazłem coś takiego: klik <<--, może komuś się przyda.

Przy okazji, na stronie www jednej z fundacji znalazłem dość ciekawy i zaskakujący teledysk:

Teledysk zaskoczył mnie długością trwania: Ponad 5 minut całkiem dobrej muzyki, i to pomieszanie stylów: rock, rap, trochę popu chyba - zaskakujący, intrygujący, ciekawy.

Re: Karalny

Re: Karalny

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Zona wieznia

Re: Karalny

Jarumare
Nie mam dźwięku, nie mogę przesłuchać - ale to coś w deseń zespołu Coma, Hurt?

Re: Karalny

Zespól z powyższych teledysków to "Paragraf 64". Nie znam całego repertuaru zespołu, więc trudno mi porównywać  go do zespołu "Coma" czy "Hurt". Utwory powyżej to mieszanka kilku stylów muzycznych: rock, trochę rapu,  popu i poezji śpiewanej. Sami wokaliści zespołu "Paragraf 64", twierdzą, że grają rock i blues z elementami hip-hopu (tak wynika z tego co wyczytałem w Internecie). Zespól tworzą więźniowie, odsiadujący rożne wyroki - sami tworzą muzykę i są autorami tekstów.

Re: Karalny

ewa78
Bardzo fajne piosenki.
[url=http://www.tops.pl/wagi-nierdzewne.html]www.tops.pl/wagi-nierdzewne.html[/url]

Re: Karalny

Też tak uważam, mają coś w sobie.  Każdej z nich słuchałem po kilka razy, więc z pewnością podobają mi się.