Ale u mnie wali piorunami

Wenus
ale jazda:/ Spadam.

Re: Ale u mnie wali piorunami

Lwiczka9
Hej Wenus! U mnie spokoj i cisza..:) I tak ma byc caly weekend...U Was zas nie.../// Cos taka ostra-"spadam",wow! swietokrzyski scyzoryk?:))) Wlasciwie to wypada wspolczuc..:)) Spadłas juz?:))) Boli?:))

Re: Ale u mnie wali piorunami

da®®io
Wenus nie jest z kielecczyzny-więc to nie jest " pani scyzorykowa " -ta charakterystyka dotyczy Michaliny

Re: Ale u mnie wali piorunami

Lwiczka9
Ojej,co za problem sie okreslic skad sie jest:)))) I tego Wenus sie nie wypiera;) Zalew Zegrzynski ma blisko a nieopodal wali na maksa:))No ale ja nie jestem detektywem i nie bede przeciez zajmowala sie sledzeniem :))) Ot,rozmowka miedzy dziewczynami Dareczku:))) Obronca uciesnionych?:))) Skad jest M. to akurat ja z was wszystkich wiem najlepiej bo znamy sie osobiscie:)))) No to ja tez...spadam:)))

Re: Ale u mnie wali piorunami

da®®io
a wiesz, ze ja tez wiem skąd jest W. z miasta na " W "

Re: Ale u mnie wali piorunami

Hej:)...w końcu spadł ten cholerny deszcz po tej suszy...boisz się burzy ze tak zniklas?

Re: Ale u mnie wali piorunami

Fajne widoczki masz. Nie ma jak błyskawice nocą ;)

Re: Ale u mnie wali piorunami

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
W końcu :) Dziś też przelotnie kropi, w końcu jest czym oddychać, powietrze po burzy pięknie pachnie.  Wzięło mnie dziś na porządki w domu, chyba przez to że chłodniej to ma się więcej energii. Wczoraj znikłam faktycznie przez burzę, nie jest przyjemnie jak wali raz za razem ale w panikę nie wpadam, natomiast mam nauczkę aby wyciągać z gniazdek wtyczki, bo kilka lat temu spaliło mi się trochę sprzętów :/
12