Amatorka (nie)rządu gdzie nie spojrzeć :/

Amatorka (nie)rządu gdzie nie spojrzeć :/

sputnik
Byłem na statku powietrznym typ Embraer 175 wielokrotnie i same dobre wspomnienia :) Ale Ad-Rem! Pisowcy uznali, że to jest PKS typ Jelcz "Ogórek" z całym szacunkiem do Firmy i marki :) Kapitan odmówił rozpoczęcia rejsu gdyż samolot nie był wyważony (nadmienię, że mój Kolega o wadze 90 kg maszerując to cały płatowiec bujał się na płycie). Nomogramy to kwestia o której nie będę wnikał. Z ciekawostek powiem, że byłem na ww. samolocie na płycie przy wietrze 90-110 km/h i mieliśmy z Wieży zakaz opuszczania SP-LIE "RetroJET" :) Wszystko rzucało na pokładzie jak na kutrze podczas sztormu! Mam biblioteczkę pełną katastrof lotniczych i pis doprowadzi do jeszcze jednej podobnej jak Sewiernyj. Nawet Wałęsa był zdyscyplinowanym pasażerem i nie groził załodze wyrzucaniem z roboty ale na fajka do kibla chodził :) Trzymam kciuki by pana Kapitana za jedynie słuszną decyzję nie zwolnili dyscyplinarnie. Chociaż znajdzie sobie robotę w Wizzie za większą stawkę gdzie sporo polskich lotników wykonuje swój fach m.in z likwidowanego 36 Pułku .

Re: Amatorka (nie)rządu gdzie nie spojrzeć :/

Wiliam
 Czuję obrzydzenie czytając takie głupoty. Ciekawe jaką dziwną satysfakcję daje ci prowokowanie innych polityką i rewelkami wyprodukowanymi na zamówienie ,czy to jakiś rodzaj zboczenia ? Może to skutek niespełnienia fantazji seksualnych albo niemożność spełnienia ambicji zawodowych?  Z której strony na to nie spojrzeć to chore i głupie.

Re: Amatorka (nie)rządu gdzie nie spojrzeć :/

sputnik
Witaj :) Gdzie napisałem, że opiniujesz o rzekomych zaburzeniach moich? Miłego wieczoru :)
https://youtu.be/w0bMxap-q6Q

Re: Amatorka (nie)rządu gdzie nie spojrzeć :/

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wiliam
Wiliam napisał/a
[...]
Wiliam, na tym forum można poruszać tematy polityczne — jeśli się z czymś nie zgadzasz, to przedstawiaj grzecznie swoje kontrargumenty zamiast wycieczek personalnych. A jeśli takie komentarze doprowadzają Cię do obrzydzenia, to wystarczy ich nie czytać :)