W oparach absurdu wg PiS :)

sputnik
Tuż po otwarciu zaspanych ślip przeczytałem o rządowym projekcie sprowadzenia z zagranicy starych mebli do palenia w kotłach elektrociepłowni w ramach oszczędności :) Uznałem, że mi to się śni jako staremu energetykowi. Nie kuźwa! Kocioł w EC jest jak nowoczesny silnik w aucie i turbozespół! Mebel nie ma nic wspólnego z drewnem po za wiórami nie wiem tam chyba kleju i lakieru dużo. Elektrofiltry te sprawy wyłącza się przy rozruchu paleniska przy pomocy mazutu. Miałem praktyki na EC "Siekierki" to wiem co mówię. Żałuję, że nie mam avatarka bo by popadł w zadumę. Brawo PiS! Kompetencja gdzie nie spojrzeć! Alleluja i do przodu! :)

Re: W oparach absurdu wg PiS :)

sputnik
Aha! Nadmienię, że mój Tato też jest energetykiem i skwitował krótko przy obiedzie niedzielnym: ciekawe czy książki z bibliotek też będą palić np. w koksownikach :)

Re: W oparach absurdu wg PiS :)

Wiliam
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
 Wierzysz w te brednie które czytasz i potem mieli ci się w łbie :)  i o zgrozo podajesz te pierdoły saskie dalej. Może chwila refleksji i uspokojenia. Musisz zmienić źródła wiadomości i je zweryfikować i trochę pomyśleć, zanim się poda wiadomości dalej. Co zrobić Głupiemu się zawsze ustępuje - i dlatego głupota rządzi światem.
Więc nie licz na ustępstwa jeśli dalej będziesz powielał bezmyślnie kretynizmy. Spokojnej nocy.

Re: W oparach absurdu wg PiS :)

sputnik
Witaj :) Nie wierzę w nic co serwuje tzw. "prawo i  sprawiedliwość" gdyż to nie polega na prawdzie :/