Ana rzucila na to forum czar

Re: Ana rzucila na to forum czar

da®®io
nie czyń innym tego co tobie niemiłe-uważaj żeby na ciebie nie padła ta klątwa, klątwo

Re: Ana rzucila na to forum czar

<quote author="Jola">
Skąd taka zmiana?
Poprzedni Kapitan nieporównywalnie atrakcyjniejszy, wystarczyło wzmocnić łódeczkę! :)):D

Tak jak nie wyobrażam sobie Jim Carrey w roli Jacka Sparrow. ..! :)

Witaj Jolu

Noo, darrio napisal, ze mam najgrubszy awatar 30kb, wiec postanowilem go odchudzic, taka nowa linia darrio - slim w szuflandii to trzeba sie dostosowac :)

Po zdrowka

PS. Jak bedziesz wklejala fotki z Oktoberfestu to pamietaj, nie wiecej jak dwa piwa w rekach i max 2 w dekolcie u kelnerek ;)

Re: Ana rzucila na to forum czar

kpt. nagotuj sobie garnek zupy szczawiowej ale bez zaklepki bo tuczy:)
Serdeczne dzieki za rade, ale z dwojga dobrego - wole mirabelki;)
Ze szczawiu musze zrezygnowac bo w mojej okolicy brak torow a szczaw zbierany przy kolei ma podobno najwiecej zelaza i innych kolejowych "smakow".
Zycze ci darrio smacznego.

Re: Ana rzucila na to forum czar

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
teraz ten twój awatar ma u mnie 12kb a ja mogę go przerobić na 8 kb - a więc jeszcze go można odchudzić:)))

Re: Ana rzucila na to forum czar

teraz ten twój awatar ma u mnie 12kb a ja mogę go przerobić na 8 kb - a więc jeszcze go można odchudzić:)))
Wiem, ze mozesz, ale i tak jestem juz szczuplak w porownaniu z twoim 20kb wiec moze pozwolisz aby juz taki pozostal:))

PS. Moze bys wreszcie pomyslal nad zmiana operatora i szybszym necie to problemy by zniknely.

Re: Ana rzucila na to forum czar

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
…. ale długo na tym nie pociągniesz, czy to chciałeś powiedzieć? Nie ma to jak golonka z musztardą, nawet i z włosami ;)))

Re: Ana rzucila na to forum czar

Cześć Jolu :) Boję się tylko, aby Kapitan dla lepszego efektu schudnięcia, nie zaprzedał duszy diabłu i nie przeszedł na ciemną stronę mocy ;)))

Re: Ana rzucila na to forum czar

Wenus napisał/a
…. ale długo na tym nie pociągniesz, czy to chciałeś powiedzieć? Nie ma to jak golonka z musztardą, nawet i z włosami ;)))
No coz, z golonka nigdy nie mialem problemow. Moze dlatego, ze jadlem ja z chrzanem i kapustka, ale wczoraj nie bylo golonki tylko jabluszko...
Wiecej tego do reki nie wezme!

Wiem - poczatki sa zawsze trudne.