Ana skoro tak często tu zaglądasz to chyba przeczytasz to;

Ana skoro tak często tu zaglądasz to chyba przeczytasz to;

nie lubię takich kobiet
Jesteś po..........a totalnie.Piszesz posty dotyczące twojej marnej osoby pod różnymi nickami i sama sobie na nie odpowiadasz.Jak lubisz być w centrum zainteresowania to stan na rynku swojego miasta z gołą pupą.......gwarantuje 100% zainteresowanie.
Ana

Re: Ana skoro tak często tu zaglądasz to chyba przeczytasz to;

Ana
Ty sam anonimie to po sobie sądzisz? brawo, nie sprowokujesz mnie więcej ! daje głowę, że ta osoba pisząca "tyle w temacie" to ty  a ja wiem kim jesteś kreaturo wstretna!

Re: Ana skoro tak często tu zaglądasz to chyba przeczytasz to;

w tamacie
"w temacie" a nie "tyle w temacie". Nie przepadam za tobą, ale ta osoba, które sobie tu użyła na tobie naprawdę cię nie lubi. Pomyśl, kto innych poniża przez wyzywanie czy sięganie do wulgaryzmów.
Z ciebie jest tak prawniczka jak ze mnie sprzątaczka.