Anielski orszak niech twą duszę przyjmie

Anielski orszak niech twą duszę przyjmie

Honey
Ten post był aktualizowany .
Często mnie dopada ta pieśń i teraz właśnie spłynęła była kiedy pomyślałam o tym forum, więc niech płynie.

///////////////////////////////

Re: Anielski orszak niech twą duszę przyjmie

rusałka
Całkiem was wszystkich pogielo, bez obrazy. Co sie z ludźmi dzieje.

Re: Anielski orszak niech twą duszę przyjmie

Honey
Rusałko nie będzie obrazy, a ja Ci nie odpowiem co się z ludźmi dzieje, nie ma tak dobrze.Popracuj sama nad znalezieniem odpowiedzi, po_rusaj zwojami.
///////////////////////////////

Re: Anielski orszak niech twą duszę przyjmie

rusałka
Spokojnie moja droga. Jeżeli sie tak dzieje jak Wojtka to współczuję i nie trzeba nic rusac to widać, co się z tobą dzieje.

Re: Anielski orszak niech twą duszę przyjmie

Honey
rusałka napisał/a
Spokojnie moja droga. Jeżeli sie tak dzieje jak Wojtka to współczuję i nie trzeba nic rusac to widać, co się z tobą dzieje.
 :DDDD Totalnie nie rusa mnie Twoja opinia, wiem co myślisz hehe
///////////////////////////////

Re: Anielski orszak niech twą duszę przyjmie

rusałka
I pozostawię cie z tym myśleniem.

Re: Anielski orszak niech twą duszę przyjmie

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Na mnie natchnęło w związku z......tym forum "A ja będę twoja Wenus...." Pa, pa kropelko....

Re: Anielski orszak niech twą duszę przyjmie

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Honey napisał/a
Często mnie dopada ta pieśń i teraz właśnie spłynęła była kiedy pomyślałam o tym forum, więc niech płynie.
No nie, tego się nie spodziewałem  Jeśli chodzi o zatapianie forum, to prędzej przeszłaby mi do głowy taka piosenka,  jak ta poniżej (a to ja odgrywam tutaj rolę religianta, a Ty Maga, czarownicy i wróżki, więc powinno być odwrotnie z tymi piosenkami):

ale, w sumie, to można posłuchać i takiej: