Awaria forum / nie można pisać bez logowania

Awaria forum / nie można pisać bez logowania

Awaria forum / nie można pisać bez logowania

Hej, na forach Nabble pojawiła się jakaś globalna awaria i nie da się pisać bez logowania. Z tego, co zauważyłem, to błąd występuje na wszystkich forach Nabble. Więc osoby, które się nie logują, muszą uzbroić się w anielską cierpliwość.

Pozdrawiam, przepraszam (w imieniu Nabble) i życzę miłego dnia :)

Re: Awaria forum / nie można pisać bez logowania

Dobra, już wszystko wiem.
Niestety to nie jest awaria, tylko świadoma decyzja Nabble o zaprzestaniu udostępniania wpisów anonimowych na wszystkich ich forach.

Informacja z  forum pomocy Nabble <<--

Czyli nie można już pisać bez logowania (trzeba się zarejestrować, żeby tworzyć posty i komentarze).

Rejestracja na forum zajmuje dosłownie kilka chwil i nie wymaga podawania czułych danych osobowych. Podczas rejestracji wystarczy wpisać adres E-mail, wymyślić sobie hasło, nick i to wszystko. Do rejestracji na forum najlepiej używać skrzynek mailowych Gmail.

Moje pytanie do działu obsługi <<--

Re: Awaria forum / nie można pisać bez logowania

Jeśli chcesz zostawić wiadomość bez logowania, to możesz to zrobić na mini-czacie (link poniżej):

Archiwum czatu  <<- (sprawdź, co kryją alkowy i niebezpieczne zakamarki czatu).

Bezpośredni link do czatu <<- (otwiera czat w nowym oknie; to lepsza opcja, jeśli piszesz z telefonu).

Archiwum Shoutbox'a  <<--

Re: Awaria forum / nie można pisać bez logowania

da®®io
faktycznie - sprawdziłem - nie można pisać z " anonima " - a więc forum jeszcze bardziej " zgaśnie " skoro uniemożliwiono pisanie jako gość

Re: Awaria forum / nie można pisać bez logowania

da®®io napisał/a
faktycznie - sprawdziłem - nie można pisać z " anonima " - a więc forum jeszcze bardziej " zgaśnie " skoro uniemożliwiono pisanie jako gość
Cześć Darrio,

zgadza się — forum zgaśnie jeszcze bardziej, ale nic na to nie poradzę, to już decyzja Nabble.

Wybierając Nabble X lat temu, kierowałem się między innymi tym, żeby forum było dostępne dla nielogowanych użytkowników — podobnie jak na Onecie.

Jak widać — cały misterny plan legł w gruzach...

Niestety to jeszcze nie wszystko.
Z tego, co napisał właściciel Nabble — cała platforma nie przynosi im już zysków i nie będzie rozwijana.

Prawdopodobnie w ciągu kilku najbliższych miesięcy (a może nawet prędzej) większość forów Nabble zostanie usunięta przez właściciela.

http://support.nabble.com/The-Future-of-Nabble-td7605923.html

Dlatego, jeśli macie na Multi forum jakieś cenne zasoby / posty — na które poświęciliście swój czas — to warto je sobie zapisać / skopiować na dysk — ponieważ przyszłość Nabble jest bardzo niepewna.
W razie jakiś pilnych spraw —  zostawiam też maila do siebie: minichat@spoko.pl

Wprawdzie właściciel Nabble zdeklarował się, że zostawi sobie jeden serwer (na którym ma swoje forum) — i chętnych może przyjąć na niego. Widzę, że Sylwia już poprosiła o przygarnięcie Nowej Atlantydy: http://support.nabble.com/The-Future-of-Nabble-td7605923.html

Natomiast ja zastanawiam się — czy w takiej sytuacji (gdy logowani nie mogą już pisać) jest sens kontynuować dalszą przygodę z Nabble). Może to dobry moment na zakończenie Multi forum?

Napiszcie, co o tym myślicie i jaki macie pomysły. Pozdrawiam wszystkich użytkowników Multi forum.

Re: Awaria forum / nie można pisać bez logowania

da®®io
Ten post był aktualizowany .
Marcin, poszedłem za Twą radą i przekopiowałem sobie kilka moich ważnych dla mnie tematów - najpierw nie wiedziałem jak to zrobić ze smartfona, ale potem przeniosłem kartę z netem do kompa i mi się udała archiwizacja 10 watków na dysku komp. - tylko, ze jest problem bo mam dostęp tylko do pierwszych stron z pozycji kompa, a gdy klikam na kolejne strony to już wymagany jest dostęp do netu - czyzby z każdą stroną wątku mam tak postępować? plik który udało mi się wygenerować na kompie ma rozszerzenie - dokument html otwierany za pomocą internet explorer

Re: Awaria forum / nie można pisać bez logowania

da®®io
Marcin, mam problem z moją aplikacją pocztową bo nie moge sie do niej dostać - obawiam się problemow z logowaniem sie do multi gdy utworze nowe konto pod inny adres@ - czytuje " sputnika " na czacie, ale nie mam impulsu zeby tam sie pojawić - nie mam weny,  trace chec do aktywnosci, chyba nieuchronnie to wszystko rozpływa się w bezkresnym netu oceanie - hej

Re: Awaria forum / nie można pisać bez logowania

MaryLou
Darek,nie poddawaj sie! Twe wątki sa super! A kto o sporcie i piłce pogada?:( Fakt,ze Net to juz nie to....Ale....Pozdrawiam serdecznie w Dniu Chłopaka! PS. Na czacie pisz co tam Ci w duszy gra,ot tak sobie tam "pytlujemy"...

Re: Awaria forum / nie można pisać bez logowania

Drogi Darku. Dziwne rzeczy dzieją się z cenzurą i nie boję się użyć tego słowa. Załuż konto na Gmail i pomykaj śmiało 😇 Mocny materiał 4U 🤗 https://youtu.be/zZ9jDU9UMSo

Re: Awaria forum / nie można pisać bez logowania

Kpt.Wojtek
Sputnik napisał/a
Drogi Darku. Dziwne rzeczy dzieją się z cenzurą i nie boję się użyć tego słowa. Załuż konto na Gmail i pomykaj śmiało 😇 Mocny materiał 4U 🤗 https://youtu.be/zZ9jDU9UMSo
A pamietacie jak "grupa trzymajaca wladze" na forum rozbitkow plakala, ze Trumpa ocenzurowali na mediach spolecznosciowych:)) Brak wolnosci wypowiedzi!!! Co to ma znaczyc!
Korporacje, zydowska sitwa, a tu ZONG! (Trump przeszedl za namowa Ivanki i jej meza przed dwoma laty na judaizm) Dlatego teraz bronia go zydowscy adwokaci bo  inni sami odeszli albo ich wywalil.
Mnie ocenzurowal siersciuch zwany "amigo" za prostowanie glupot ktore wypisuje. Po takim wpisie juz nie odpowiada lub tylko bluzga od swin i lewakow. Czlowiek, ktory jak sam pisal od ponad 20 lat nie przeczytal zadnej ksiazki, ale wie wszystko i konczy swoje wypowiedzi:  "tak mysle" . Juz nawet Loti nie bardzo chce sie wypowiadac na jego, Loli i Sylwi tematy, tylko wkleja durne watki i jak lola quizy zeby cos sie dzialo.

PS. Zapomnialem o linkach do narodowych mediow pietnujacych Zydow, szczepienia i strajk kobiet.
Kpt.Wojtek 🌟
12