Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

Ana

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

Ana
"Takiej glupoty to nawet Lothar by nie wymyslil. Zdegustowana pewnie tak, ale moze i odrzucona Ana."

Kapitanie przestań mnie obrazać wypisując na mój temat tekie piepszoty!
Po pierwsze uściślijmy: nie jestem odrzucona, tylko ja wyrzuciłam mojego ex z domu do kochanki, to raz, dwa nigdzie w necie czy na fb, czy na stronach innych nie znajdziesz żali, czy nienawiści na temat mojego ex, bo ja mam klasę, a zmuszają mnie do pisania tutaj tacy jak ty, którzy rzucą jakims dziwactwem które mnie obraża.
Gdzie by mi się chciało opisywać takie rzeczy w necie??? chłopie :)))) życie jest piękniejsze i nie zakłócam go sobie takimi bzdetami:)))
Jestem obruszona że muszę tutaj wchodzić i odpierac ataki personalne na moją osobą, szuwar to samo robi!
Ana

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

Ana
A gdzie jest wątek Szuwara??  napisany w moim poście?? zniknął bez mojej wiedzy??? i powiedz Szuwar że nie kasujesz postów haha :))))
Ok, bo to było wredne co napisałeś. Znikam stąd.

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

Szuwar bardzo Cie proszę o skasowanie tych dwóch postów
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
i tego co teraz pisze i tego z wątku -przyjacółki. Niepotrzebnie się w coś wkręcę, coś napiszę a potem żałuję. Proszę usuń te moje posty.

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
Ana napisał/a
A gdzie jest wątek Szuwara??  napisany w moim poście?? zniknął bez mojej wiedzy??? i powiedz Szuwar że nie kasujesz postów haha :))))
Ok, bo to było wredne co napisałeś. Znikam stąd.
Jaki mój wątek i w jakim Twoim poście? Nie kasowałem żadnego swojego komentarza (napisanego w ostatnim tygodniu). Wredne są Twoje insynuacje i zarzucanie mi, że kasuje jakieś posty bez Twojej wiedzy.

Pisałem w kontekście Twojej osoby tylko w tym wątku <-- i mój komentarz dalej tam jest. Napij się zimnej wody.

PS. Robię porządki na forum, ale kasuję tylko niektóre bardzo stare wpisy typu typu: "autor usunął swój komentarz", ponieważ tylko zaśmiecają forum i są obecnie spamem.

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Szuwar bardzo Cie proszę o skasowanie tych dwóch postów
Szuwar bardzo Cie proszę o skasowanie tych dwóch postów napisał/a
i tego co teraz pisze i tego z wątku -przyjacółki. Niepotrzebnie się w coś wkręcę, coś napiszę a potem żałuję. Proszę usuń te moje posty.
Spokojnie, przecież nie napisałaś nic strasznego. Jeśli skasuję Twoje komentarze, to musiałbym skasować też pozostałe komentarze (innych osób), ponieważ będą wyrwane z kontekstu. Więc ja z kolei proszę o zmianę decyzji i pozostawienie swoich komentarzy :)

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

Szkoda że tu weszłam w ogóle.
To sobie je trzymaj na pamiątkę. Tak trudno przychylić się do mojej prośby? "W temacie czy tyle w temacie" już tutaj za mną przylazł/a? Zweryfikuj to siebie i swoja przyjaciółkę. Następnym razem, to się zaloguję i bedę sobie kasować bez twojej łaski i nie będę Cie prosić.

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

w tamacie
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Leonidas
Po co wrzucasz takie rzeczy? Przecież tutejsi prawnicy i magicy twojego zaufanego wyślą w kosmos jak przekroczysz granicę.

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

w tamacie
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Szkoda że tu weszłam w ogóle.
Schrup sobie coś to się uspokoisz.
123